Британська медіакомпанія Global Media & Entertainment Limited запустила рекламну кампанію, яка представила музичну платформу на радіо Capital як місце №1 для фанатів, де вони можуть зустрітися з найбільшими світовими артистами та послухати найгарячіші музичні хіти.
Створена та спродюсована власними силами Global, нова кампанія Capital під назвою «Play Capital» включає в себе 30-секундний ролик, який транслюватиметься по Великобританії протягом наступних чотирьох тижнів на телебаченні.
Телевізійний рекламний креатив буде розміщений на зовнішніх носіях Global по всій Великобританії через діджитал екрани та автобуси, а також на YouTube, Facebook, Instagram, TikTok та Twitter.
Ешлі Табор-Кінг OBE, засновник та виконавчий президент Global, сказав: «Я дуже пишаюся командою Global за те, що вони створили цю блискучу рекламну кампанію «Play Capital» власними силами, нашу першу рекламну кампанію. Енергія та пристрасть до бренду просвічує наскрізь і по-справжньому прославляє Capital та його унікальну здатність з’єднувати фанатів з артистами, яких вони люблять».
Саймон Барнабас, генеральний директор з бренд-маркетингу компанії Global, сказав: «Любите музику? Любіть Capital! Ed Sheeran більш ніж вдало передає повідомлення про те, що найгарячіші музичні хіти дійсно живуть на Capital. Ми в захваті від результату наполегливої роботи всіх співробітників Global у створенні цієї кампанії, що привертає увагу. Вся стратегія ідеально відображає енергію та пристрасть бренду і фіксує неймовірний зв’язок між слухачами, фанатами та суперзірковими артистами чи то через радіо, чи то через діджитал, чи то на наших величезних стадіонних заходах. Створення мультимедійної рекламної кампанії для найбільш культового у світі комерційного поп-радіо було для нас великою честю».
Capital розважає 7,8 мільйонів слухачів і 14,7 мільйонів шанувальників у соціальних мережах, граючи музику від найпопулярніших виконавців.