Гігант електронної комерції eBay запустив нову кампанію, яка відображає розчарування від того, що людина не має що вдягнути, незважаючи на те, що шафа переповнена одягом.
Кампанія «Turn your nothing into something you love», створена креативним агентством DEPT, покликана допомогти покупцям змінити цю ситуацію.
Завдяки реальним історіям людей кампанія заохочує все більше людей перетворити «нічого вдягнути» на те, що можна вдягнути.
Кампанія, що охоплює зовнішню рекламу, диджитал, радіо та ТБ, триватиме з цього тижня до кінця червня.
Директорка з маркетингу eBay Назія Дюбуа сказала: «Як улюблений і надійний ритейл-бренд у Великій Британії, eBay має всі підстави заохочувати всіх нас діяти відповідно до цієї універсальної ідеї, виставляючи на продаж предмети свого гардеробу, які є тим самим «нічого вдягнути», щоб вони могли стати чиїмось «улюбленим», а ви, в свою чергу, могли знайти те, що дійсно хочете носити».
Креативний директор Dept Бел Моретті додав: «Для нас це була можливість побороти відчуття, з яким ми всі стикаємося, відчуття «нічого вдягнути», яке заважає нашим планам. Тому що кожен з нас був там, дивлячись у шафу, повну одягу, і відчуваючи, що нам абсолютно нічого вдягнути. Наше небажання відмовитися від моди, яку ми більше не любимо, заповнює наш простір і викликає втому від моди. Навіщо починати кожен день з відчуттям, що тобі нічого вдягнути, коли ти можеш починати свій день з того, що ти любиш?».