Джо Байден на один день став українським брендом
21 Лют 2023, 10:05

Джо Байден на один день став українським брендом

Після приїзду Байдена в Україну у соціальних мережах відбувся надзвичайний потік креативу від українців був підтриманий креативом від українських брендів.

MMR долучився до флешмобу та запропонував добірку реакцій брендів та користувачів соцмереж на приїзд Байдена в Україну.

Оскільки ця історична подія стала гучним інфоприводом для ситуативного маркетингу, idealers agency не змогли лишитись осторонь.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Команда вирішила не обмежувати себе в креативі і підготувала цілу добірку для брендів про те, як би виглядали українські компанії, якби замінили свої назви на «Джо Байден». Слогани та айдентику майже не змінювали.

Розкажіть друзям про новину