Бруклінський творчий колектив MSCHF постійно видає один вірусний трюк за іншим.
Їх креатив стосується навіть кросівок, і раніше вони стали відомими завдяки сумнозвісним кросівкам «Satan Shoes», які містили краплю справжньої людської крові у підошвах, а також кросівками Wavy Baby, натхненими Old Skool від Vans.
Тепер MSCHF представив свій останній доробок Gobstomper “Jimmy Fallon Edition”.
Джиммі Феллон виступив як обличчя кампанії і рекламує Gobstompers. Перший повністю оригінальний дизайн MSCHF, Gobstomper черпає натхнення з легендарних цукерок Gobstopper.
Подібно до згаданого кондитерського виробу, взуття складається з безлічі різнокольорових шарів у яскравих відтінках червоного, жовтого та синього. На кросівках також є напис «MSCHF» та зображення Джиммі Феллона. Крім того, устілка прикрашена різнобарвним принтом, що відбиває основну ідею дизайну.
Кросівки коштують 195 доларів та мають бути випущені 28 липня через розіграш у додатку MSCHF Sneakers.