Французький парфумерний дім Rabanne оголосив Джіджі Хадід обличчям свого нового аромату «Million Gold For Her».
Хадід, впливова супермодель, телеведуча і підприємиця, яка має понад 78 мільйонів підписників в Instagram, уособлює індивідуальність і розширення можливостей, що робить її ідеальним представником нового аромату Rabanne.
«Джіджі несе в собі дух нашої спадщини. Я бачу в ній схожість з культовими музами месьє Рабанна — від Джейн Біркін до Джейн Фонди в ролі Барбарелли. Вона також привносить свою власну виразну індивідуальність, що робить її ідеальним втіленням сучасної жінки Rabanne», — сказав віцепрезидент Rabanne Жером Лелу.
Аромат «Million Gold For Her» буде випущений у об’ємах 30 мл, 50 мл, 90 мл і 200 мл, а також у вигляді додаткових продуктів, таких як лосьйон для тіла і дезодорант-спрей.
Запуск аромату розпочався з кампанії, покликаної надихнути наступне покоління на розкриття власної індивідуальності. Кампанія, створена Мертом Аласом та Ману Коссу, підкреслює тему розширення прав і можливостей жінок та досягнення успіху.
У ролику Хадід з’явилась в золотій сукні Rabanne, інкрустованій кристалами Swarovski. Вона рухається впевнено, перебуваючи в центрі уваги і втілюючи суть сміливого, бунтарського духу Rabanne.