Джіджі Хадід стала обличчям аромату Rabanne
27 Сер 2024, 10:30

Джіджі Хадід стала обличчям аромату Rabanne

Французький парфумерний дім Rabanne оголосив Джіджі Хадід обличчям свого нового аромату «Million Gold For Her».

Хадід, впливова супермодель, телеведуча і підприємиця, яка має понад 78 мільйонів підписників в Instagram, уособлює індивідуальність і розширення можливостей, що робить її ідеальним представником нового аромату Rabanne.

«Джіджі несе в собі дух нашої спадщини. Я бачу в ній схожість з культовими музами месьє Рабанна — від Джейн Біркін до Джейн Фонди в ролі Барбарелли. Вона також привносить свою власну виразну індивідуальність, що робить її ідеальним втіленням сучасної жінки Rabanne», — сказав віцепрезидент Rabanne Жером Лелу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Аромат «Million Gold For Her» буде випущений у об’ємах 30 мл, 50 мл, 90 мл і 200 мл, а також у вигляді додаткових продуктів, таких як лосьйон для тіла і дезодорант-спрей.

Запуск аромату розпочався з кампанії, покликаної надихнути наступне покоління на розкриття власної індивідуальності. Кампанія, створена Мертом Аласом та Ману Коссу, підкреслює тему розширення прав і можливостей жінок та досягнення успіху.

У ролику Хадід з’явилась в золотій сукні Rabanne, інкрустованій кристалами Swarovski. Вона рухається впевнено, перебуваючи в центрі уваги і втілюючи суть сміливого, бунтарського духу Rabanne.

Розкажіть друзям про новину