Можна підійти по-різному до розповіді кейсу про створення дизайну пакування. Українські креативники Brain Tank пропонують подивитися на процес такої розробки через історію кохання, яке закінчилося створенням дизайну пакування для бренду Cheers з Узбекистану.
Що таке закоханість? Ось це «я бачу його/її, серце завмирає, потім б’ється зі страшною силою», хочеться бути з людиною і дарувати їй увесь світ. Адже так?
Коли бренд-команда узбецького чипсового бренду Cheers звернулася до агенції за розробкою креативного дизайну пакування для їх нового продукту Nachos, команда креативників подумала, що «закохатися» один в одного можуть… і снеки. Наприклад Cheers з Узбекистану та Nachos з Мексики.
Що ж їх, два бренди, абсолютно різних історично, територіально та емоційно, може поєднати на одному пакуванні? Команда спробувала пофантазувати на цю тему.
«Живе собі в Узбекистані Cheers. Він — шестикутний Buked чипс. Він — бренд, оригінал та модник, його обожнює місцеве населення за різноманітність смаків, оригінальну форму, і за те, що іноді наводить шуму, влаштовуючи заходи для своїх шанувальників по всій країні».
«Одного разу Cheers зустрів трикутну дівчинку Nachos, яка приїхала з Мексики у гості до подруги. Він відразу захопився її стилем та впевненістю. Першого погляду вистачило, щоб зрозуміти, що вони мають бути разом. Cheers протягнув їй початок кукурудзи, а вона відповіла посмішкою: «Люблю кукурудзу!».
«Вони ходили містом і розмовляли. Вона розповідала йому про свою країну, традиції; зізналася, що дуже популярна в Мексиці та по всьому світу; показувала фото в різних нарядах. Він розповідав їй про Узбекистан, про свою роботу та про конкурентів, показував свої логотипи, шрифти, патерни, клейми та фудзони на пакуваннях, і навіть трохи хвалився цифрами продажів».
У процесі підготовки креативна команда заглибилася в історію та кулінарію обох країн, було проведено дослідження ринків снеків Узбекистану та Мексики, вивчено конкурентів та переглянуто сотні варіацій пакувань для снекових продуктів по всьому світу.
— Залишайся, Nachos! Уявляєш, що буде, якщо ми з тобою поєднаємося? З твого дозволу я візьму собі твою форму і кілька твоїх інгредієнтів, все це красиво одягнемо та житимемо разом у новому продукті… на полицях Узбекистану!
— Знаєш, я закохалася в Узбекистан, і в тебе. Я згодна. Але є кілька нюансів…
Я хочу нову сукню нову упаковку! А на ній – моє ім’я!
Звичайно, за лаштунками цієї романтичної історії стоїть складний робочий процес. Починається він із досліджень та аналізу, а закінчується готовим дизайн-концептом. Логотипи, шрифти, клейми, фуд зона, палітра кольорів, яка підбирається найчастіше під певні фудзони, розташування окремих елементів — необхідні складові побудови архітектури дизайну будь-якого пакування. І це все звичайно враховано.