Duolingo створив власне відро смаженої курки KFD для тих, хто вивчає мови на свята
05 Січ 2024, 12:38

Duolingo створив власне відро смаженої курки KFD для тих, хто вивчає мови на свята

Послідовність є ключовим фактором у вивченні мови. Саме тому Duolingo не шкодує зусиль, щоб нагадувати своїм учням про необхідність вивчати мови щодня.

На жаль, під час сезону відпусток, коли захоплюючі плани з друзями та родиною означають ігнорування push-сповіщень, електронні листи залишаються непрочитаними, а щоденні уроки мови падають у списку пріоритетів. Тому, коли глобальний застосунок для вивчення мов Duolingo вирішив знайти цікавий спосіб нагадати всім про необхідність проходити уроки під час свят. Креативне агентство UltraSuperNew звернулося до однієї з найзагадковіших різдвяних традицій Японії — з’їсти відро смаженої курки на Святвечір (вона настільки популярна, що запаси розпродаються за кілька тижнів до 24 грудня).

Krispy Fried Duo (KFD) — це смачна альтернатива традиційному відру зі смаженою куркою, виготовлена (нібито) з частин маскота Duolingo, сови Дуо. Дуо пожертвував свої найсмачніші та найзеленіші шматочки, їх нарізали, обсмажили у фритюрі, поклали у відерце KFD (Krispy Fried Duo) і запропонували зразковим учням, які закінчили уроки навіть напередодні Різдва.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася за тиждень до 24 грудня під керівництвом інфлюенсерів. Пости в TikTok та X показували серію розважального контенту, що розпочинав кампанію, пропонуючи відерце Krispy Fried Duo.

В іншому відео один з найпопулярніших кулінарних інфлюенсерів Японії готує разом із Дуо.

Є навіть пікантний челендж, коли Дуо особисто доставив супергостру версію відра KFD і кинув виклик інфлюенсеру, щоб той їв його під час навчання в Duolingo у якості покарання за пропуски уроків.

Нарешті, 24 грудня, коли майже кожне друге відро в місті було розпродане, Дуо сам приїхав до Шибуї, найжвавішого району Токіо, і роздав відра KFD тим, хто показав йому в застосунку Duolingo, що вони зробили уроки в цей день.

Розкажіть друзям про новину