Duolingo створив власне відро смаженої курки KFD для тих, хто вивчає мови на свята
05 Січ 2024, 12:38

Duolingo створив власне відро смаженої курки KFD для тих, хто вивчає мови на свята

Послідовність є ключовим фактором у вивченні мови. Саме тому Duolingo не шкодує зусиль, щоб нагадувати своїм учням про необхідність вивчати мови щодня.

На жаль, під час сезону відпусток, коли захоплюючі плани з друзями та родиною означають ігнорування push-сповіщень, електронні листи залишаються непрочитаними, а щоденні уроки мови падають у списку пріоритетів. Тому, коли глобальний застосунок для вивчення мов Duolingo вирішив знайти цікавий спосіб нагадати всім про необхідність проходити уроки під час свят. Креативне агентство UltraSuperNew звернулося до однієї з найзагадковіших різдвяних традицій Японії — з’їсти відро смаженої курки на Святвечір (вона настільки популярна, що запаси розпродаються за кілька тижнів до 24 грудня).

Krispy Fried Duo (KFD) — це смачна альтернатива традиційному відру зі смаженою куркою, виготовлена (нібито) з частин маскота Duolingo, сови Дуо. Дуо пожертвував свої найсмачніші та найзеленіші шматочки, їх нарізали, обсмажили у фритюрі, поклали у відерце KFD (Krispy Fried Duo) і запропонували зразковим учням, які закінчили уроки навіть напередодні Різдва.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася за тиждень до 24 грудня під керівництвом інфлюенсерів. Пости в TikTok та X показували серію розважального контенту, що розпочинав кампанію, пропонуючи відерце Krispy Fried Duo.

В іншому відео один з найпопулярніших кулінарних інфлюенсерів Японії готує разом із Дуо.

Є навіть пікантний челендж, коли Дуо особисто доставив супергостру версію відра KFD і кинув виклик інфлюенсеру, щоб той їв його під час навчання в Duolingo у якості покарання за пропуски уроків.

Нарешті, 24 грудня, коли майже кожне друге відро в місті було розпродане, Дуо сам приїхав до Шибуї, найжвавішого району Токіо, і роздав відра KFD тим, хто показав йому в застосунку Duolingo, що вони зробили уроки в цей день.

Розкажіть друзям про новину