Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою
19 Чер 2024, 14:11

Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою

Напередодні Дня кави з льодом міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts представила чохол для iPhone, наповнений «кавою».

День кави з льодом — дуже важлива подія для Dunkin’. Щороку 20 червня мережа відзначає його, жертвуючи 1 долар за кожну продану акційну каву благодійній організації Dunkin’ Joy in Childhood Foundation, що надає радощі дитинства дітям, які борються з голодом або хворобою.

Чохол має прозорий фон, заповнений рідиною, яка виглядає як холодна кава з кубиками льоду, а на задній панелі розміщено класичний логотип Dunkin’.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

20 червня клієнти можуть завітати на спеціальний сайт, щоб придбати чохол за 15 доларів. Усі кошти з продажу чохлів також будуть перераховані Dunkin’ Joy in Childhood Foundation.

Розкажіть друзям про новину