Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою
19 Чер 2024, 14:11

Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою

Напередодні Дня кави з льодом міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts представила чохол для iPhone, наповнений «кавою».

День кави з льодом — дуже важлива подія для Dunkin’. Щороку 20 червня мережа відзначає його, жертвуючи 1 долар за кожну продану акційну каву благодійній організації Dunkin’ Joy in Childhood Foundation, що надає радощі дитинства дітям, які борються з голодом або хворобою.

Чохол має прозорий фон, заповнений рідиною, яка виглядає як холодна кава з кубиками льоду, а на задній панелі розміщено класичний логотип Dunkin’.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

20 червня клієнти можуть завітати на спеціальний сайт, щоб придбати чохол за 15 доларів. Усі кошти з продажу чохлів також будуть перераховані Dunkin’ Joy in Childhood Foundation.

Розкажіть друзям про новину