Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою
19 Чер 2024, 14:11

Dunkin’ Donuts випустив чохол для iPhone, наповнений кавою

Напередодні Дня кави з льодом міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts представила чохол для iPhone, наповнений «кавою».

День кави з льодом — дуже важлива подія для Dunkin’. Щороку 20 червня мережа відзначає його, жертвуючи 1 долар за кожну продану акційну каву благодійній організації Dunkin’ Joy in Childhood Foundation, що надає радощі дитинства дітям, які борються з голодом або хворобою.

Чохол має прозорий фон, заповнений рідиною, яка виглядає як холодна кава з кубиками льоду, а на задній панелі розміщено класичний логотип Dunkin’.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

20 червня клієнти можуть завітати на спеціальний сайт, щоб придбати чохол за 15 доларів. Усі кошти з продажу чохлів також будуть перераховані Dunkin’ Joy in Childhood Foundation.

Розкажіть друзям про новину