У рамках місяця гордості (червня) виробник напоїв Cann із вмістом канабісу та його партнер — маркеплейс Weedmaps — представляють новий продукт і охоплюють «радикальну інклюзивність» із драг-квінами, латиноамериканцями, натуралами та темношкірими трансгендерками.
За словами співзасновника Cann Люка Андерсона, лідер продажів напоїв з канабісу має намір «підняти шум» за допомогою найбільш значного маркетингу, який бренд зробив на сьогодні.
Відео, зняте за 12 годин у центрі Лос-Анджелеса, є центральним елементом кампанії Cann на п’яти ринках, яка розповсюдиться в Каліфорнії, Неваді, Іллінойсі, Арізоні та Массачусетсі за допомогою цифрових, соціальних мереж та зовнішньої реклами. Пісня з’явиться на Spotify з просуванням у TikTok та Apple.
Cann сподівається здивувати аудиторію відверто чуттєвими частинами відео, знятим за допомогою продакшна London Alley та його бренд-інкубатора Side Street та зрежисованого Джейком Вілсоном.
«Суть полягала в тому, щоб зробити цю кампанію автентичною, дещо дивною в той момент нашої історії, коли для квір-людей особливо небезпечно бути тими, ким вони є в Америці», — сказав Андерсон.
Кампанія знаменує собою перше у своєму роді партнерство з Weedmaps, популярним маркетплейсом канабісу, і може свідчити про довгострокові відносини між двома брендами, за словами Хуанджо Фейджо, COO та CMO Weedmaps.
«Нам подобається, що це святкова кампанія, яка робить голоси ЛГБТК+ гучнішими», — каже Фейджо. «Вона легко інтегрує Weedmaps і представляє продукт як альтернативу алкоголю».
«Taste So Good» приєднується до ряду зусиль від Weedmaps, що стосуються місяця гордості, включаючи активацію на семи фестивалях по всій країні цього літа та увагу на брендах ЛГБТК+ на своїй платформі.