Dove створив гру для дівчаток-підлітків, що відображає різноманітність жінок
29 Вер 2022, 15:27

Dove створив гру для дівчаток-підлітків, що відображає різноманітність жінок

Dove об’єднався з ігровою студією Toya, щоб створити свою першу гру, яку представила на Roblox.

Super U Story – безкоштовна гра для дівчаток віком від 9 до 16 років. Це сюжетна гра, яка орієнтується у сучасних стандартах краси та пропонує юним гравцям заглянути всередину себе та зрозуміти, що для них означає краса. Гра відбиває нереалістичні ідеали, щоб дівчата могли зрозуміти, що стереотипи їх не визначають.

У грі представлено безліч жіночих персонажів з різними типами статури, відтінком шкіри, минулим та здібностями, що відображають різноманітність жінок, яка явно відсутня у сучасних відеоіграх.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У дослідженні, підтведженому Women in Games та Центром дослідження зовнішності, Dove виявила, що 60% жінок вважають, що вони недостатньо представлені в ігровій сфері. Крім того, 35% зазначили, що відсутність різноманітності негативно вплинула на них.

Окрім нової гри, Dove працює з ігровим рушієм Unreal Engine від Epic Games над створенням нового набору різноманітних жіночих персонажів відеоігор.

“Real Virtual Beauty’” – це курс, який навчає творців відеоігор уникати несвідомих упереджень при створенні жіночих персонажів. Поряд із навчанням є колекція творів мистецтва, куди розробники можуть завантажувати свої твори, щоб надихнути інших на розробку різноманітних персонажів жіночої статі.

«Кожен рік створюються тисячі ігор, і вражає, що жодна з них не вирішує безперервних соціальних проблем і тиску, з якими молоді дівчата стикаються щодня, особливо щодо свого тіла», — заявила генеральна директорка Toya Анат Шперлінг. «Насправді ми всі буваємо різних форм, розмірів, кольорів, здібностей і маємо відображатися та відзначатись у діджитал контенті, який споживається нами щодня. Оскільки ніхто інший цим не займався, ми вирішили, що саме ми створюватимемо досвід і розпалюватиме розмови, які, як ми сподіваємося, допоможуть наступному поколінню уникнути пасток та ненависті до себе, з якими сьогодні борються багато жінок».

Розкажіть друзям про новину