Домініканська мережа аптек Farmacia Carol щороку проводить кампанію з підвищення обізнаності про рак молочної залози, проте споживачі настільки звикли до цих комунікацій, що вже сприймають їх як частину ландшафту, через що важлива частина інформації залишається непоміченою.
Cаме тому Farmacia Carol створила кампанію «OnlyFive», яка порушувала традиції як на галузевому (фармацевтичному) рівні, так і в тому, як зазвичай підходять до комунікацій на цю тему.
Замість того, щоб говорити з жінками, компанія поспілкувалась з єдиними людьми, які люблять груди більше, ніж немовлят — чоловіками. Carol Pharmacy використали поведінку в соціальних мережах, щоб привернути увагу до важливості самообстеження на рак молочної залози, і запропонували чоловікам виконати п’ять кроків перед своїми партнерками.
Команда розробила стратегію на основі медіа-скандалу, коли домініканська акторка і ведуча Hony Estrella заявила, що створить акаунт на OnlyFans, що викликало миттєвий ажіотаж. Знаменитість поділилася посиланням на своєму акаунті в Instagram, і тисячі користувачів перейшли за ним. Проте у профілі OnlyFans був лише один пост — покрокове керівництво з самообстеження грудей.
Мета кампанії «OnlyFive» полягала в тому, щоб за допомогою скандалу і пліток привернути увагу кожного домініканця, а потім донести до них інформацію, яка може врятувати життя.