Вітати чи не вітати з Великоднем українців цього року та як це правильно зробити не зачепивши нічиїх почуттів — думаємо, цими питаннями минулого тижня задавався чи не кожен SMM-ник, що працює в українських компаніях.
На жаль чи на щастя, не можемо перевірити, чи допомогав ChatGPT із текстами постів — тому без зайвих слів представляємо вашій увазі добірку пасхальних публікацій брендів у Facebook.
Нове відео
18 Кві 2024
- Українські бренди розповіли про Українську Волю у Instagram-кампанії
- Coca-Cola візуалізувала логотипи зі своїх роздавлених бляшанок
- Мережа піцерій Papa John’s випустила масляну свічку з часником
- Jacquemus представив весільну колекцію
- Miu Miu запустив свій літературний клуб
- Ролик розповів про вдячність дітей батькам, які водили їх в дитинстві до Burger King
- Сальвадор Далі повернув собі голос, щоб поспілкуватися з відвідувачами музею
- Креативники створили шрифт зі справжніх фекалій