До Дня Незалежності презентували ролик на підтримку українських жінок
До Дня Незалежності продакшн AuROOM FILMS спільно з комунікаційною агенцією UK communications створили ролик під назвою “Душа моя. Донькам України”. Режисерка відео – Ріта Кузьміна, текст до нього написала письменниця Оксана Шаварська, а озвучила – акторка Наталка Денисенко.
Це відео — на підтримку жінок, які рятуючись від війни росії в Україні, опинилися у дуже різних обставинах. Хтось був змушений покинути свій дім і рятувати дітей, хтось взяв зброю до рук і захищає країну, хтось пече хліб, плете сітки чи лікує душі тих, хто втратив усе. У тилу, за кордоном чи на фронті: шлях кожної жінки сьогодні – складний і болісний.
Для мене ця робота – моя особиста емоція. Крик на екрані: німий, довгий і повільний, – це плач душі кожної українською жінки, де б вона зараз не була: в Україні чи за кордоном, це плач душі нашої землі. З лютого ми багато чого пережили. Стали набагато сильнішими, ніж раніше. Та іноді треба дозволити собі побути маленькою дорослою. На мить, бо, сльози лікують. І дуже вірю, що вже скоро, на наших очах будуть лише сльози щастя за нашу перемогу.
Ріта Кузьміна
режисерка відео, засновниця AuROOM FILMS
Я написала цей текст за 10 хвилин. Нічого не вигадувала спеціально, слова просто самі складалися у речення і залишалися на папері. Я просто на фізичному рівні відчуваю силу любові до країни, в якій живу. І де б я не була, я знаю, що в мене є дім. Цей дім – це 603 628 квадратних кілометрів.
Оксана Шаварська
письменниця, сценаристка відео
На сьогодні за кордоном вимушено живуть більше 5-ти мільйонів українок і дітей. Попри безцінну підтримку усіх країн та організацій, що надають прихисток, гуманітарну та матеріальну допомогу, українки щодня борються зі спільним, величезним страхом – страхом майбутнього.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ми опитали знайомих жінок. Тих, хто був в окупації, зараз в окупації, воює, у відносній безпеці чи за кордоном. І зрозуміли, що, попри дуже різні історії, у них спільні страхи: втратити близьких, країну, дім. Тому і виникла ідея створити відео, яке би додало сил українкам. Тим, кого війна позбавила спокою, любові і затишку. Нагадати, що у них є спільний дім, матір-Батьківщина, яка їх любить і чекає додому.
Уляна Колодій
засновниця комунікаційної агенції UK communications