Жінки у спорті все ще стикаються з ненавистю з боку вболівальників та несправедливістю з боку спортивних організаторів. Французька компанія з відновлюваної енергетики Engie, яка є спонсором тенісу в Бразилії, та її агентство Asia поставили собі за мету змінити ситуацію, привертаючи увагу до всіляких упереджень і необхідності демократизації можливостей як для чоловіків, так і для жінок на тенісних кортах і в повсякденному житті.
Їх кампанія «The Weight of Inequity» побудована навколо найважчої тенісної ракетки у світі, яка у 20 разів важча за ті, що використовуються під час матчів. На ракетці написані такі слова, як «мізогінія», «нетерпимість», «менша видимість» і «нерівність», що стосуються проблем, з якими стикаються спортсменки у повсякденному житті.
«Як традиційний спонсор тенісу в Бразилії, Engie усвідомлює, що виклики, з якими стикаються тенісистки, виходять далеко за межі кортів. Саме тому ми вирішили створити цю кампанію та підняти дискусію про гендерну нерівність у спорті. У компанії ми щодня сприяємо залученню жінок і маємо глобальну мету — досягти гендерного паритету на керівних посадах до 2030 року», — заявив Жіль Мараньян, директор з комунікацій та корпоративної соціальної відповідальності Engie в Бразилії.
Ракетка була виставлена біля входу на Кубок Біллі Джин Кінг 2024 року, головне міжнародне командне змагання з жіночого тенісу, присвячене одній з найвидатніших спортсменок усіх часів, американці Біллі Джин Кінг, якій зараз 80 років. Спортсменка почала кидати виклик ґендерним стереотипам у 1950-х роках і стала однією з піонерок у боротьбі за рівні призові на спортивних змаганнях. У кампанії взяли участь спортсменки Беатріс Аддад, Кароліна Мелігені, Лаура Пігоссі, Інгрід Мартінс та Луїза Стефані, — одні з найвідоміших імен у тенісі Бразилії.