Для тих, хто втратив, але пам’ятає: бренд зоокосметики випустив свічку з ароматом шерсті улюбленця
24 Бер 2025, 12:31

Для тих, хто втратив, але пам’ятає: бренд зоокосметики випустив свічку з ароматом шерсті улюбленця

Втрата тварини — це складний і болючий процес, який важко прожити самостійно. В Україні культура прощання з улюбленцями тільки починає формуватися, і мало хто розуміє, як впоратися з цим моментом.

Саме тому бренд зоокосметики Lapunzel спільно з брендом меморіальних товарів для тварин Fluff Above запустили особливий проєкт — для тих, хто втратив улюбленця, але хоче зберегти памʼять про нього.

Коли тваринка йде, її запах швидко зникає з дому, залишаючи власників в емоційній порожнечі. Бренди знайшли спосіб зупинити час і створили свічку з ароматом шерсті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Разом із парфумером вони розробили унікальну композицію з морської хвилі, білого мускусу та шкіри, у якій кожен впізнає свою пухнасту любов. Свічка залишить символічний слід у домі та поверне петперентів до приємних спогадів.

Щоб підтримати пет-батьків у складний період, бренди також об’єдналися із сервісом психологічної допомоги Mentoly. Перші 30 покупців свічки отримають 40% знижку на консультацію з психологом.

Свічка випущена лімітованим тиражем і буде доступна на сайті Lapunzel та Fluff Above.

Розкажіть друзям про новину