Для тих, хто втратив, але пам’ятає: бренд зоокосметики випустив свічку з ароматом шерсті улюбленця
24 Бер 2025, 12:31

Для тих, хто втратив, але пам’ятає: бренд зоокосметики випустив свічку з ароматом шерсті улюбленця

Втрата тварини — це складний і болючий процес, який важко прожити самостійно. В Україні культура прощання з улюбленцями тільки починає формуватися, і мало хто розуміє, як впоратися з цим моментом.

Саме тому бренд зоокосметики Lapunzel спільно з брендом меморіальних товарів для тварин Fluff Above запустили особливий проєкт — для тих, хто втратив улюбленця, але хоче зберегти памʼять про нього.

Коли тваринка йде, її запах швидко зникає з дому, залишаючи власників в емоційній порожнечі. Бренди знайшли спосіб зупинити час і створили свічку з ароматом шерсті.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Разом із парфумером вони розробили унікальну композицію з морської хвилі, білого мускусу та шкіри, у якій кожен впізнає свою пухнасту любов. Свічка залишить символічний слід у домі та поверне петперентів до приємних спогадів.

Щоб підтримати пет-батьків у складний період, бренди також об’єдналися із сервісом психологічної допомоги Mentoly. Перші 30 покупців свічки отримають 40% знижку на консультацію з психологом.

Свічка випущена лімітованим тиражем і буде доступна на сайті Lapunzel та Fluff Above.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео