У співпраці з Warner Bros Discovery компанія Mackenzie Limited, що займається продажем продуктів харчування для гурманів, створила пісочне печиво «Biscuits with the Boss», натхненне печивом із серіалу «Тед Лассо».
Запуск відбувся через кілька місяців після того, як продюсери повідомили, що спортивна комедія може завершитися третім сезоном.
Як пам’ятають шанувальники, Тед починав кожен робочий день з того, що заходив до офісу власниці футбольного клубу Ребекки Велтон з коробкою власноруч випеченого пісочного печива, щоб приємно поспілкуватися з босом.
Ці оптимістичні ласощі, які тепер готові підбадьорити всіх у будь-якому куточку світу, «трохи солоні, трохи солодкі, і завжди маслянисті та насичені, – пояснив бренд Mackenzie. – Один шматочок цього пісочного печива Теда Лассо з його фірмовою розсипчастою текстурою, і ви зрозумієте, чому Тед вірив у силу печива».
«Поділитися пісочним печивом – це запрошення налагодити зв’язок і розділити мить тепла та дружби, – ділиться Лора МакМанус, президент Mackenzie Limited. – Ми створили наше «Biscuits with the Boss», щоб воно мало такий самий смак, як з кухні Теда Лассо».
Реальні «Biscuits with the Boss» вже можна замовити на сайті Mackenzie, доки не закінчилися запаси, за 29,95 доларів.
Крім того, Apple TV+ також поділився справжнім рецептом знаменитого печива Теда Лассо.