12 Кві 2023, 16:48

Діти-військовослужбовці у центрі бойових дій стали героями кампанії у США

Рекламна компанія Energy BBDO запустила нову активацію від імені організації Change The Ref, провідної організації з контролю над зброєю, яка була створена для того, щоб розширити можливості майбутніх лідерів.

Активація «New Recruits» – це остання спроба Change the Refs розпалити рух за заборону “зброї війни”. Захід відбувся минулої суботи в штаті Нью-Джерсі, і був організований Мануелем і Патрицією Олівер, що є засновниками органцізації.

Вони присвятили себе боротьбі за порятунок життів від збройного насильства після того, як їхній син Хоакін та 16 інших молодих людей були вбиті в середній школі під час стрілянини.

Каталізатором цієї ідеї став твіт. Коли президент Байден поділився статистикою, що за останні два десятиліття від зброї загинуло більше дітей шкільного віку, ніж офіцерів поліції та військовослужбовців строкової служби разом узятих.

Саме тому Energy BBDO у партнерстві з Change the Ref втілили в життя ідею «New Recruits». Вона помістила дітей у саме серце зони бойових дій, демонструючи шокуючий факт, що якби вони були військовими, вони могли б зіткнутися з безпечнішою реальністю, ніж та, яку американська культура, орієнтована на зброю, створила у себе вдома. Захід відбудеться у центрі «фальшивого рекрутингу».

Основний меседж буде таким: «Відправляйте своїх дітей на війну. Це безпечніше, ніж відправляти їх до школи».

Ця ідея має втілитися в життя за допомогою різних каналів, від зовнішньої реклами до соціальних мереж, діджитал реклами, радіо і навіть у фізичному місці – центрі «фальшивого рекрутингу», який створили в Монтклері, штат Нью-Джерсі.

Наразі мета – підвищити обізнаність про нищівну реальність, з якою щодня стикаються діти, посилити обізнаність про організацію Change the Ref та домогтися заборони зброї війни.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео