«Дім, який завжди з тобою»: ювелірний дім створив прикрасу для благодійного збору
14 Гру 2023, 10:43

«Дім, який завжди з тобою»: ювелірний дім створив прикрасу для благодійного збору

У межах проєкту «Нам тут жити» від Київстар та фонду «Повернись живим» триває збір 175 млн грн для забезпечення транспортом та обладнанням 146 інженерно-саперних груп Сил підтримки ЗСУ.

До ініціативи приєднався ювелірний дім SOVA, створивши срібні підвіски, натхненні мотивами історичної української хати. Всі кошти від прибутку з продажу лімітованої прикраси будуть спрямовані на допомогу саперам у розмінуванні.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Офіційна сторінка Київстар (@kyivstar.official)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Київстар дякує усім партнерам та небайдужим, завдяки яким на проєкт з розмінування «Нам Тут Жити» акумульовано 154 млн грн. для забезпечення 128 саперних груп. Разом з ювелірним брендом SOVA ми запускаємо особливу прикрасу — срібний будиночок, а всі кошти від прибутку будуть перераховані на проєкт. Купуючи прикрасу, ви наближаєте чиєсь повернення додому, адже багато хто мріє повернутись в безпечну домівку, де вже не буде мін». — говорить Ганна Захараш, директорка із корпоративних комунікацій Київстар.

Ювелірний дім SOVA приєднався до проєкту «Нам тут жити» від Київстар та фонду «Повернись живим» ще в червні і передав кошти на укомплектування двох саперних груп для розмінування деокупованих територій. Внесок мобільного оператора в проєкт наразі сягає понад 55 мільйонів гривень.

«Ми долучилися до проєкту «Нам тут жити» від «Повернись живим» та Київстар, адже нас об’єднала спільна надважлива мета — розмінування країни. Символічно, ми презентуємо проєкт з будиночками напередодні Різдвяних свят, коли всі загадують бажання. Сподіваємося, що ця прикраса стане особливою для українців, завжди нагадуватиме про дім, де б ти не знаходився», — зазначила Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA.

Усі будиночки лімітованої серії прикрас різні, але їх об’єднує світло з вікон, яке асоціюється із затишком, домом, теплом. Щоб створити такий ефект, ювеліри виконали віконця з фантазійної емалі, яка світиться у темряві. Кожна прикраса поєднує в собі телефонний код вашої області та унікальний номер.

Розкажіть друзям про новину