Дейтинг-застосунок створив телефонну книгу для тих, хто хоче відключитися від мережі
22 Лют 2024, 12:49

Дейтинг-застосунок створив телефонну книгу для тих, хто хоче відключитися від мережі

З місією зробити світ менш самотнім, дейтинг-застосунок Hinge випустив кишеньковий посібник, орієнтований на користувачів покоління Z, яким складно відірватися від соціальних мереж.

Hinge Phonebook — це книга у формі телефону з більш ніж 100 дизайнерськими сторінками з ідеями, які мають на меті надихнути аудиторію більше жити сьогоднішнім днем і насолоджуватися життям поза мережею. Вона приурочена до Всесвітнього дня вимкнення з мережі 1 березня.

Телефонна книга була створена креативною командою Hinge.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У книзі представлено понад 19 співавторів, серед яких шеф-кухар ДеВонн Френсіс, творчий колектив Aerthship, журнал MOLD та драг-квін Steak Diane. Також згадуються креативна агенція Studio Yukiko та організацією Unplug Collaborative, що бореться за диджитал здоров’я та що започаткувала День вимкнення мережі.

Мета книги випливає з зусиль One More Hour, програми застосунку Hinge, яка спрямована на боротьбу з самотністю серед аудиторії покоління Z та заохочення їх приймати та включати більше особистого досвіду у своє життя. Hinge запустив цю ініціативу в грудні минулого року, оголосивши про створення фонду в розмірі 1 мільйона доларів для груп та організацій, які можуть допомогти представникам покоління Z відчути свою приналежність до спільноти в реальному житті.

Телефонна книга Hinge містить такі матеріали, як поради щодо спостереження за птахами, підказки для малювання, інструкції з медитації, кумедні колажі про котів, освітні дані, рецепт перуанської страви ломо сальтадо та ідею для званої вечері.

У нещодавньому дослідженні, проведеному у співпраці з дослідницькою компанією DCDX, яка вивчає покоління Z, компанія Hinge виявила, що 33% молодих людей вважають складним завданням відірватися від соціальних мереж і віддати перевагу особистому спілкуванню.

«Ми знаємо, що багато користувачів Hinge належать до покоління Z, а самотність була названа кризою громадської охорони здоров’я, і вона непропорційно впливає на цю аудиторію. І ми також знаємо, що в основі цієї кризи самотності лежить кількість часу, який покоління Z проводить біля екранів», — сказала Джекі Янтос, маркетинг-директорка Hinge.

Кишеньковий гайд Hinge став прямою відповіддю на цю кризу.

На сайті Hinge One More Hour буде доступно 2 000 фізичних копій телефонного довідника, який можна буде переглянути і завантажити безкоштовно.

Розкажіть друзям про новину