«Дбайливі до речі»: український бренд панчішно-шкарпеткових виробів представив нове позиціонування
10 Жов 2024, 16:28

«Дбайливі до речі»: український бренд панчішно-шкарпеткових виробів представив нове позиціонування

«Дбайливі до речі» — нове гасло та позиціонування виробника панчішно-шкарпеткової продукції DUNA.

Команда рекламного агентства MOROZOV розробила нову для бренду комунікаційну відеокампанію, охопивши всі сегменти цільової аудиторії.

Рекламну кампанію з впізнаваності бренду сформували з трьох відеороликів, по одному на кожен новий продукт by DUNA.

Креативники запропонували бренду зробити ставку на прості радощі. Моменти звичайного щастя, про які цільовий глядач або мріє, або з приємністю згадує. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб максимально широко охопити аудиторію, тематично спрямували ролики на різні її сегменти:

  • Реклама білизни — щасливий момент молодих батьків.
  • Реклама піжам — радощі сім’ї з дітьми шкільного віку.
  • Реклама футболок — веселі миті безтурботної молоді.

Структура відеороликів спільна та містить дві лінії. Сюжетна веде глядача від цікавої деталі до емоційного піку і замилування, а конверсійна складова — від впізнаваних шкарпеток DUNA до нової продукції.

Творчим підсиленням проєкту стала колаборація з поетесою Дар’єю Лісіч. Меседжі бренду склались в образну палітру, а обсяг тексту ідеально заповнив часові рамки відеороликів та лишив простір для роздумів глядача. 

Розкажіть друзям про новину