«Дбайливі до речі»: український бренд панчішно-шкарпеткових виробів представив нове позиціонування
10 Жов 2024, 16:28

«Дбайливі до речі»: український бренд панчішно-шкарпеткових виробів представив нове позиціонування

«Дбайливі до речі» — нове гасло та позиціонування виробника панчішно-шкарпеткової продукції DUNA.

Команда рекламного агентства MOROZOV розробила нову для бренду комунікаційну відеокампанію, охопивши всі сегменти цільової аудиторії.

Рекламну кампанію з впізнаваності бренду сформували з трьох відеороликів, по одному на кожен новий продукт by DUNA.

Креативники запропонували бренду зробити ставку на прості радощі. Моменти звичайного щастя, про які цільовий глядач або мріє, або з приємністю згадує. 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Щоб максимально широко охопити аудиторію, тематично спрямували ролики на різні її сегменти:

  • Реклама білизни — щасливий момент молодих батьків.
  • Реклама піжам — радощі сім’ї з дітьми шкільного віку.
  • Реклама футболок — веселі миті безтурботної молоді.

Структура відеороликів спільна та містить дві лінії. Сюжетна веде глядача від цікавої деталі до емоційного піку і замилування, а конверсійна складова — від впізнаваних шкарпеток DUNA до нової продукції.

Творчим підсиленням проєкту стала колаборація з поетесою Дар’єю Лісіч. Меседжі бренду склались в образну палітру, а обсяг тексту ідеально заповнив часові рамки відеороликів та лишив простір для роздумів глядача. 

Розкажіть друзям про новину