«Дарниця» розкрила код літери D свого логотипу
25 Вер 2023, 10:30

«Дарниця» розкрила код літери D свого логотипу

Повномасштабне вторгнення змусило більшість українських бізнесів замислитися над ґрунтовними внутрішніми та зовнішніми змінами. І фармацевтична компанія «Дарниця» не стала винятком. Зараз компанія гучно заявляє про себе за допомогою кампанії, сповненої любові до всього українського.

Сьогодні українці та українки дбають про захист країни від агресора, підтримують своїх рідних та близьких, а також допомагають усім, хто цього потребує. «Дарниця» як національний фармацевтичний виробник також ділиться піклуванням, теплом та любов’ю й маніфестує це у ролику, який є частиною нового етапу кампанії «Це наше».

За допомогою нової комунікації компанія розповідає, що «Дарниця» — це:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Досліджувати нове, щоб робити життя кращим.
  • Діяти, разом долаючи виклики.
  • Допомагати і бути поряд в усі часи.
  • Дбати про здоров’я мільйонів українців.

Кампанія має два вектори комунікацій — соціальний та брендовий, завданням яких є підтримка бойового духу мільйонів українців та українок та закріплення розуміння того, що українські ліки — дієві та доступні. 

Особливо в часи великої війни комунікації бізнесів повинні передусім нести користь, соціальну відповідальність та відгукуватись на запити суспільства. Люди довіряють бізнесу, чию діяльність вони розуміють.
Василь Губарець
директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця»

Кампанія триватиме в діджиталі та в офлайні. 

Цей етап є логічним продовженням попереднього, який тривав впродовж минулої зими та весни і був спрямований на українські компанії та звичайних українців. Тоді компанія розмістила білборди зі зверненнями «Бережіть себе» до Нової Пошти, Київстару, Сільпо, Rozetka, Укрзалізниці, ДТЕК. Це була акція солідарності з різними національними бізнесами, які об’єдналися у спротиві агресору. Водночас білборди в українських містах закликали берегти себе і всіх українців через поради для збереження і зміцнення здоров’я.

Як і минулого разу, нова кампанія розроблена разом з українським комунікаційним агентством Postmen. Агентство впевнене, що бізнес має не зупинятися у створенні потужних комунікацій, якщо хоче бути помітним для аудиторії.

Ми співпрацюємо разом вже понад 5 років, за цей час у нас склалися справжні партнерські відносини. Це той випадок, коли агенція чує клієнта, а клієнт дослухається до агенції. Синергія дозволила втілити в життя цю історію.
Анна Сенюк
креативна директорка Postmen

Розкажіть друзям про новину