Дантес випустив колекцію одягу у колабі з українським брендом, щоб підтримати переселенців
30 Вер 2022, 10:45

Дантес випустив колекцію одягу у колабі з українським брендом, щоб підтримати переселенців

Український бренд keepstyle у колаборації з Володимиром Дантесом випустив капсулу not a refugee, щоб підтримати всіх, хто вимушено покинув домівки, але з нетерпінням чекає повернення додому.

У вересні Dantes випустив однойменну пісню.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений keepstyle (@keepstyle)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До капсули символічно увійшли худі та футболки — речі, які 24 лютого українці взяли на 2-3 дні та провели в них перші місяці війни.

Спереду на речах принт «haven’t been home for __ days», тож кожен матиме можливість написати кількість днів, а на спині завжди актуальне — “coming back soon”.

Частину прибутку від продажів буде передано у добровольчий будівельний батальйон «Добробат», який займається відновленням будинків в Харківській області, що постраждали від війни, адже Дантес та засновниця бренду keepstyle Лєра Куткова родом з Харкова.

«Тож, купуючи мерч з колаборації not a refugee, ви допомагаєте українцям повернутися у свої домівки», – кажуть у keepstyle.

Розкажіть друзям про новину