Дантес випустив колекцію одягу у колабі з українським брендом, щоб підтримати переселенців
30 Вер 2022, 10:45

Дантес випустив колекцію одягу у колабі з українським брендом, щоб підтримати переселенців

Український бренд keepstyle у колаборації з Володимиром Дантесом випустив капсулу not a refugee, щоб підтримати всіх, хто вимушено покинув домівки, але з нетерпінням чекає повернення додому.

У вересні Dantes випустив однойменну пісню.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений keepstyle (@keepstyle)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До капсули символічно увійшли худі та футболки — речі, які 24 лютого українці взяли на 2-3 дні та провели в них перші місяці війни.

Спереду на речах принт «haven’t been home for __ days», тож кожен матиме можливість написати кількість днів, а на спині завжди актуальне — “coming back soon”.

Частину прибутку від продажів буде передано у добровольчий будівельний батальйон «Добробат», який займається відновленням будинків в Харківській області, що постраждали від війни, адже Дантес та засновниця бренду keepstyle Лєра Куткова родом з Харкова.

«Тож, купуючи мерч з колаборації not a refugee, ви допомагаєте українцям повернутися у свої домівки», – кажуть у keepstyle.

Розкажіть друзям про новину