Junior та Middle SEO Specialist, web-дизайнер, SMM, digital-маркетолог, медіабаєр та медіапланер: дайджест вакансій ekonomika+
30 Бер 2023, 16:23

Junior та Middle SEO Specialist, web-дизайнер, SMM, digital-маркетолог, медіабаєр та медіапланер: дайджест вакансій ekonomika+

Бізнес/медіа бюро ekonomika+ (володіє головним діловим порталом delo.ua, топ-медіа для маркетологів mmr.ua, дайджестом ділової жінки womo.ua, та журналом «Топ-100. Рейтинги найбільших» і проводить ряд великих професійних івентів, таких як Business Wisdom Summit, GET Business Festival та інші) шукає у свою команду спеціалістів.

Junior SEO Specialist та Middle SEO Specialist (DELO.ua)

Обов’язки Junior SEO Specialist:

  • Збір семантичного ядра для інформаційних сторінок;
  • Підготовка технічного завдання щодо написання контенту;
  • Перевірка коректності отриманих текстів;
  • Ведення облікових таблиць в Google Docs;
  • Внесення на сайт правок за контентом;
  • Допомога керівнику SEO відділу в інших задачах;
  • Аналіз конкурентів (контент та посилання;
  • Регулярна комунікація з контент-відділом та SEO керівником.
Обов’язки на позиції Middle SEO Specialist:
Семантика:
  • Збір семантичного ядра для інформаційних сторінок;
  • Пошук та актуалізація нових кластерів пошукових запитів;
  • Пошук точок зростання органічного трафіку сайту;
  • Аналіз кластерів підібраних Junior SEO
  • Контент;
  • Складання контент плану для сайту;
  • Підготовка технічного завдання щодо написання та редагування контенту;
  • Контроль внесення на сайт правок за контентом;
  • Внутрішня перелінковка сторінок (статті, новини, категорії) за інтентом;
  • Регулярна комунікація з контент-відділом та SEO керівником;
  • Складання плану розширення структури сайту.
Off Page:
  • Складання анкор плану для лінкбілдерів;
  • Контроль виконання розміщення посилань + аналіз ефективності стратегії;
  • Технічні завдання та контроль підбору сайтів для аутрічу;
  • Аналіз конкурентів (контент та посилання).
Звітність
  • Ведення облікових таблиць в Google Docs;
  • Допомога керівнику SEO відділу в інших задачах.

Web-дизайнер (ekonomika+)

Перед web-дизайнером стоять задачі створення макетів лендингів, елементів інтерфейсів веб-сайтів, дизайну баннерів та креативів / графіки для соціальних мереж.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Обов’язки:
  • розробка прототипів та мокапів (з використанням Proto.io або іншого інструменту);
  • створення та доопрацювання дизайнів новинних сайтів, landing page, інтерфейсів користувача, маркетингових веб-інструментів (розсилок) з 0 на основі брендбуків / key-visual;
  • створення дизайну банерів за стандартами google adwords / admixer та рекламних креативів, графіки для соціальних мереж (чи адаптації існуючих під формати соціальних мереж).

Медіабаєр, медіапланер (ekonomika+)

Перед медіабаєром/медіапланером стоять завдання налаштування процесу залучення paid-трафіку на ресурси компанії, налаштування банерних кампаній та підготовка звітів.

Обов’язки:
  • запуск кампаній у google ads / facebook ads;
  • постійна аналітика та оптимізація кампаній, досягнення балансу мінімально можливої вартості відвідувача / максимальної кількості цільових дій (переглядів сторінок);
  • запуск медіа-кампаній у системах admixer / google adx і подібних;
  • підготовка звітів;
  • участь у розробці стратегій залучення трафіку та просування сервісів компанії спільно з digital-маркетологом та digital-директором.

Digital-маркетолог (ekonomika+)

Перед digital-маркетологом стоять завдання ефективної організації промо (та забезпечення лідогенерації) івентів компанії, спецпроектів та партнерських матеріалів, підготовка звітів за ними для команди / комерційного відділу.

Підготовка креативів передбачає використання можливостей арт-команди з можливостями відеомонтажу та створення графічної відеоанімації, вебдизайнера.

Обов’язки:
  • постійне відстеження ефективності кампаній та проявів, підготовка звітів;
  • планування спільно з digital director цільових аудиторій для продукту на основі можливостей таргетингу digital-інструментів;
  • налаштування та запуск рекламних кампаній у Facebook ads, google ads, admixer/adpartner та фіксування конверсій;
  • підготовка ТЗ на банери/креативи для дизайнерів на основі візуальної концепції івентів та партнерських проектів;
  • оцінка a/b тестуванням креативів, landing page, промо блоків;
  • генерація гіпотез підвищення результативності та конверсії;
  • digital-аналітика попиту на продукти (пошукові запити, тренди пошуку, сезонність інформаційного попиту);
  • інтеграція у роботу сторонніх сервісів оцінки ефективності реклами, поведінки користувачів на основі AI.

SMM-менеджер, copywriter ділового порталу delo.ua / журналу ТОП100

Перед SMM-менеджером, копірайтером стоять завдання підвищити залученість аудиторії, обсяг трафіку із соціальних мереж та розвивати канали онлайн-взаємодії.

Обов’язки:
  • готувати/адаптувати контент для сторінок в соцмережах delo.ua та журналу топ-100 (Facebook, telegram, Instagram, Twitter);
  • інтегровувати матеріали від редакції в email-розсилку новин;
  • керувати push-сповіщеннями;
  • запускати та аналізувати результати просування постів для отримання охоплення / трафіку у співпраці з digital-маркетологом;
  • публікувати посилання на матеріали delo.ua, топ-100 у тематичних facebook-групах;
  • ставити ТЗ дизайнерам / відеорежисерам на підготовку чи адаптацію інфографік, візуальних креативів, вірусного відео-контенту для соцмереж;
  • взаємодіяти з коментарями та запитами в соцмережах видань;
  • готувати звіти про охоплення та результативність smm-просування партнерських матеріалів та редакційних матеріалів;
  • ділитися досвідом та успішними кейсами з іншими виданнями холдингу.

Розкажіть друзям про новину