Junior та Middle SEO Specialist, web-дизайнер, SMM, digital-маркетолог, медіабаєр та медіапланер: дайджест вакансій ekonomika+
30 Бер 2023, 16:23

Junior та Middle SEO Specialist, web-дизайнер, SMM, digital-маркетолог, медіабаєр та медіапланер: дайджест вакансій ekonomika+

Бізнес/медіа бюро ekonomika+ (володіє головним діловим порталом delo.ua, топ-медіа для маркетологів mmr.ua, дайджестом ділової жінки womo.ua, та журналом «Топ-100. Рейтинги найбільших» і проводить ряд великих професійних івентів, таких як Business Wisdom Summit, GET Business Festival та інші) шукає у свою команду спеціалістів.

Junior SEO Specialist та Middle SEO Specialist (DELO.ua)

Обов’язки Junior SEO Specialist:

  • Збір семантичного ядра для інформаційних сторінок;
  • Підготовка технічного завдання щодо написання контенту;
  • Перевірка коректності отриманих текстів;
  • Ведення облікових таблиць в Google Docs;
  • Внесення на сайт правок за контентом;
  • Допомога керівнику SEO відділу в інших задачах;
  • Аналіз конкурентів (контент та посилання;
  • Регулярна комунікація з контент-відділом та SEO керівником.
Обов’язки на позиції Middle SEO Specialist:
Семантика:
  • Збір семантичного ядра для інформаційних сторінок;
  • Пошук та актуалізація нових кластерів пошукових запитів;
  • Пошук точок зростання органічного трафіку сайту;
  • Аналіз кластерів підібраних Junior SEO
  • Контент;
  • Складання контент плану для сайту;
  • Підготовка технічного завдання щодо написання та редагування контенту;
  • Контроль внесення на сайт правок за контентом;
  • Внутрішня перелінковка сторінок (статті, новини, категорії) за інтентом;
  • Регулярна комунікація з контент-відділом та SEO керівником;
  • Складання плану розширення структури сайту.
Off Page:
  • Складання анкор плану для лінкбілдерів;
  • Контроль виконання розміщення посилань + аналіз ефективності стратегії;
  • Технічні завдання та контроль підбору сайтів для аутрічу;
  • Аналіз конкурентів (контент та посилання).
Звітність
  • Ведення облікових таблиць в Google Docs;
  • Допомога керівнику SEO відділу в інших задачах.

Web-дизайнер (ekonomika+)

Перед web-дизайнером стоять задачі створення макетів лендингів, елементів інтерфейсів веб-сайтів, дизайну баннерів та креативів / графіки для соціальних мереж.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Обов’язки:
  • розробка прототипів та мокапів (з використанням Proto.io або іншого інструменту);
  • створення та доопрацювання дизайнів новинних сайтів, landing page, інтерфейсів користувача, маркетингових веб-інструментів (розсилок) з 0 на основі брендбуків / key-visual;
  • створення дизайну банерів за стандартами google adwords / admixer та рекламних креативів, графіки для соціальних мереж (чи адаптації існуючих під формати соціальних мереж).

Медіабаєр, медіапланер (ekonomika+)

Перед медіабаєром/медіапланером стоять завдання налаштування процесу залучення paid-трафіку на ресурси компанії, налаштування банерних кампаній та підготовка звітів.

Обов’язки:
  • запуск кампаній у google ads / facebook ads;
  • постійна аналітика та оптимізація кампаній, досягнення балансу мінімально можливої вартості відвідувача / максимальної кількості цільових дій (переглядів сторінок);
  • запуск медіа-кампаній у системах admixer / google adx і подібних;
  • підготовка звітів;
  • участь у розробці стратегій залучення трафіку та просування сервісів компанії спільно з digital-маркетологом та digital-директором.

Digital-маркетолог (ekonomika+)

Перед digital-маркетологом стоять завдання ефективної організації промо (та забезпечення лідогенерації) івентів компанії, спецпроектів та партнерських матеріалів, підготовка звітів за ними для команди / комерційного відділу.

Підготовка креативів передбачає використання можливостей арт-команди з можливостями відеомонтажу та створення графічної відеоанімації, вебдизайнера.

Обов’язки:
  • постійне відстеження ефективності кампаній та проявів, підготовка звітів;
  • планування спільно з digital director цільових аудиторій для продукту на основі можливостей таргетингу digital-інструментів;
  • налаштування та запуск рекламних кампаній у Facebook ads, google ads, admixer/adpartner та фіксування конверсій;
  • підготовка ТЗ на банери/креативи для дизайнерів на основі візуальної концепції івентів та партнерських проектів;
  • оцінка a/b тестуванням креативів, landing page, промо блоків;
  • генерація гіпотез підвищення результативності та конверсії;
  • digital-аналітика попиту на продукти (пошукові запити, тренди пошуку, сезонність інформаційного попиту);
  • інтеграція у роботу сторонніх сервісів оцінки ефективності реклами, поведінки користувачів на основі AI.

SMM-менеджер, copywriter ділового порталу delo.ua / журналу ТОП100

Перед SMM-менеджером, копірайтером стоять завдання підвищити залученість аудиторії, обсяг трафіку із соціальних мереж та розвивати канали онлайн-взаємодії.

Обов’язки:
  • готувати/адаптувати контент для сторінок в соцмережах delo.ua та журналу топ-100 (Facebook, telegram, Instagram, Twitter);
  • інтегровувати матеріали від редакції в email-розсилку новин;
  • керувати push-сповіщеннями;
  • запускати та аналізувати результати просування постів для отримання охоплення / трафіку у співпраці з digital-маркетологом;
  • публікувати посилання на матеріали delo.ua, топ-100 у тематичних facebook-групах;
  • ставити ТЗ дизайнерам / відеорежисерам на підготовку чи адаптацію інфографік, візуальних креативів, вірусного відео-контенту для соцмереж;
  • взаємодіяти з коментарями та запитами в соцмережах видань;
  • готувати звіти про охоплення та результативність smm-просування партнерських матеріалів та редакційних матеріалів;
  • ділитися досвідом та успішними кейсами з іншими виданнями холдингу.

Розкажіть друзям про новину