Цифровізація стала неможлива без упевненості жінок у своїх цифрових навичках
16 Бер 2023, 18:31

Цифровізація стала неможлива без упевненості жінок у своїх цифрових навичках

Компанія Huawei провела масштабне дослідження у семи країнах для оцінки сприйняття жінками їхніх цифрових навичок. Дослідження, в якому взяли участь 21 000 осіб, показало, що відсутність розвитку цифрових навичок на робочому місці більш негативно впливає на жінок, ніж на чоловіків. 

У доповіді Анни Шнайдер (Dr. Anna Schneider), професорки бізнес-психології у Трірському університеті прикладних наук і авторки дослідження, йдеться про те, що жінки відставатимуть ще більше, якщо не звертати уваги на гендерні проблеми. Результати опитування у семи країнах — Китаї, Франції, Німеччині, Греції, Італії, Великій Британії, США — говорять про разючу схожість серед жінок у їхньому сприйнятті своїх цифрових навичок.

Три основні висновки дослідження
  • Навіть якщо жінки мають достатньо цифрових навичок, їм може бракувати впевненості для визнання власних здібностей. Це стосується і жінок, які працюють в IT- та телекомунікаційному секторах.
  • Роботодавці вимагають наявності цифрових навичок, проте багато жінок повідомляють про відсутність можливостей розвитку цих навичок після працевлаштування.
  • Жінки у Китаї мають більш нейтральне ставлення до роботів і смарт-механізмів порівняно з європейками. 31% жінок з європейських країн висловили більш негативне ставлення до роботів порівняно з чоловіками, натомість у Китаї це число становить лише 13%.

На заході Huawei x TechPerpetuum «Час перезавантажитися?», присвяченому питанню підвищення впевненості жінок у власних цифрових навичках, виступив Сє Ї (Xie Yi), віцепрезидент зі зв’язків із громадськістю та комунікацій Huawei.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Дослідження продемонструвало, що зосереджуватися потрібно не лише на здобутті жінками навичок, але й на можливостях і платформах, які ми можемо їм надати для застосування та поліпшення цих навичок і впевненості в собі. З 2008 року Huawei започаткувала та спонсорувала багато програм розвитку талантів і конкурсів — на рівні країни, регіону та всього світу, інвестувавши понад 150 млн доларів США та охопивши 1,54 млн осіб із більш ніж 150 країн. Протягом наступних п’яти років компанія інвестує ще 150 млн доларів США в розвиток цифрових талантів. Ми очікуємо, що ці зусилля принесуть користь понад трьом мільйонам людей. Це включає стипендіальні програми, програму «Насіння для майбутнього», академії ІКТ, Women in Tech. Наша програма Technology for Education працювала в таких країнах, як Кенія, Південна Африка, Франція, Китай тощо, приділяючи особливу увагу навчанню дівчаток у Гані.
Сє Ї
віцепрезидент зі зв’язків із громадськістю та комунікацій Huawei

Результати дослідження піддали сумніву припущення, що всі працівники сфери ІТ та телекомунікацій мають набагато вищий рівень цифрових навичок, ніж працівники інших галузей. Так, жінки, що працюють у цих двох галузях, оцінили свої цифрові навички на 14% нижче, ніж свої найкращі навички в інших категоріях. Натомість чоловіки — на 31% вище, ніж їхні найліпші нецифрові навички.

Без участі жінок у секторі ІТ та телекомунікацій цифровізація неминуче буде упередженою. Результати унікального за масштабом і глибиною дослідження показують, що недостатнє представництво жінок як рушійної сили цифрових інновацій призводить до того, що менше жінок працюють на посадах, які вимагають цифрових навичок високого рівня.
Анна Шнайдер

Цифрова трансформація стала важливим рушієм інновацій у багатьох секторах у всьому світі. Проте гендерна нерівність у сфері технологій може сповільнювати прогрес. Жінки зможуть зробити значний внесок у розвиток галузі, якщо їм надати підтримку на ранніх етапах кар’єри.

Розкажіть друзям про новину