«Ці дні»: кампанія до Чорної п’ятниці від мережі магазинів краси та здоров’я
16 Лис 2022, 11:48

«Ці дні»: кампанія до Чорної п’ятниці від мережі магазинів краси та здоров’я

14 листопада в мережі EVA та інтернет-магазині EVA.UA стартувала традиційна кампанія «Ці дні» під слоганом «Кращі знижки року». 

Цьогорічна Чорна п’ятниця припадає на 25 листопада. EVA не стала обмежуватись одним днем і підготувала для клієнтів пропозиції на два тижні. Цікавинкою цьогорічної кампанії «Ці дні» стане механіка «Знахідка дня», яку EVA реалізує вперше. Її суть полягає в тому, що українські б’юті-блогери, візажисти, експерти з догляду розповідатимуть аудиторії в соціальних мережах про актуальні новинки.

Нинішню кампанію «Ці дні» в EVA вирішили побудувати на ідеї піклування про своїх клієнтів. Оскільки життя українців змінилося і продовжує змінюватися кожного дня, іноді здається, що жодні плани не працюють, нічого не можна передбачити наперед. Тож людям потрібне щось незмінне, те що допомагає відволіктись від тривожних новин. «Ми багато уваги приділяємо життю наших клієнтів у змінених умовах. Адже зараз у них дуже багато проблем і зовсім мало часу на те, аби просто відпочити, подбати про себе, розслабитись. Тому ми хочемо їх підтримати. На фінансовому рівні — можливістю не відмовляти собі у необхідному або бажаному та придбати це, зекономивши кошти. На емоційному рівні — комунікацією про турботу, в першу чергу, турботу про себе», — пояснює Ганна Гришина, директорка з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У минулі роки EVA використовувала в комунікаціях до Чорної п’ятниці гумористичні образи жінок, що літають у хмаринках через знижки, або людей, які заповнили магазин, бажаючи скористатись вигідними пропозиціями. У 2022-му в якості візуального образу для кампанії обрали промінь світла символ тепла, турботи та надії на краще.

Ми розуміємо, що сьогодні найважливіше — нематеріальне. Тому хочемо, аби «Ці дні» стали для клієнтів не просто періодом вигідних покупок, а променем світла, якого так не вистачає в повсякденності. Маленькою радістю, яка незмінно приходить щороку, незважаючи ні на які інші події.
Ганна Гришина
директорка з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA)

Розкажіть друзям про новину