Кампанія «Corona Solar Energy» від креативного агентства David Bogota розповідає про те, як виробництво Cerveza Corona в Колумбії буде працювати виключно на енергії сонця.
Ця яскрава друкована кампанія ілюструє тісний зв’язок бренду з життєдайною зіркою за допомогою візуально вражаючих зображень.
Карлос Камачо, виконавчий директор David Bogotá, пояснює: «Навколишнє середовище та натуральні інгредієнти завжди були частиною брендингу Corona, а тепер сонце є ключовим компонентом процесу пивоваріння. У цій кампанії ми хотіли пограти з сонячним світлом і тінями, як вони відбиваються на природних просторах і людському тілі».
Материнська компанія AB InBev пообіцяла перевести все майбутнє виробництво пива на сонячну енергію як частину комплексу кліматичних цілей.
Альваро Де Луна, операційний директор AB Inbev Баварія, сказав: «Цією пропозицією ми хочемо візуально показати найвищий сенс пива, пов’язаного з природою через сонце. Для нас той факт, що наше місцеве виробництво буде повністю забезпечене сонячною енергією, є важливою заявою, і ми хочемо показати це якнайточніше і якнайкрасивіше за допомогою цих фотографій».
Corona вже давно захоплюється сонцем, а раніше підкріпила свою 100% натуральність білбордом з прихованим повідомленням, який з’являвся лише на заході сонця.