Corona додав «сонце» до газет
25 Бер 2025, 11:25

Corona додав «сонце» до газет

Протягом 100 років Corona є синонімом сонячного пляжного раю, але не на кожному пляжі можна по-справжньому насолодитися сонцем.

20 березня пивний бренд додав до назви місцевих газет слово «сонце» із запрошенням насолодитися сонцем біля пляжу з Corona в руках.

Кампанія пов’язана з урочистим відкриттям острова Corona — ексклюзивний рай, який тепер відкривається для споживачів, щоб побачити його на власні очі. Запущений одночасно на трьох ринках у всьому світі, починаючи з Мексики, Південної Африки та Канади, кампанія «Your Daily Sun» нагадує людям про красу природи та відпочинок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія, створена агентством DAVID Bogotá, прославляє радість життя під сонцем і легке задоволення від пляжного відпочинку з Corona. Сонце завжди було в центрі бренду, і ця кампанія є способом розширення зв’язку зі світом, перетворюючи повсякденну мить на нагадування про те, щоб втекти, розслабитися та прийняти красу природи.

З «Your Daily Sun» Corona продовжує зміцнювати свою філософію, запрошуючи людей у ​​всьому світі шукати тепла сонця, спокою на пляжі та освіження ідеально охолодженого пива Corona.

Розкажіть друзям про новину