Протягом 100 років Corona є синонімом сонячного пляжного раю, але не на кожному пляжі можна по-справжньому насолодитися сонцем.
20 березня пивний бренд додав до назви місцевих газет слово «сонце» із запрошенням насолодитися сонцем біля пляжу з Corona в руках.
Кампанія пов’язана з урочистим відкриттям острова Corona — ексклюзивний рай, який тепер відкривається для споживачів, щоб побачити його на власні очі. Запущений одночасно на трьох ринках у всьому світі, починаючи з Мексики, Південної Африки та Канади, кампанія «Your Daily Sun» нагадує людям про красу природи та відпочинок.
Кампанія, створена агентством DAVID Bogotá, прославляє радість життя під сонцем і легке задоволення від пляжного відпочинку з Corona. Сонце завжди було в центрі бренду, і ця кампанія є способом розширення зв’язку зі світом, перетворюючи повсякденну мить на нагадування про те, щоб втекти, розслабитися та прийняти красу природи.
З «Your Daily Sun» Corona продовжує зміцнювати свою філософію, запрошуючи людей у всьому світі шукати тепла сонця, спокою на пляжі та освіження ідеально охолодженого пива Corona.