Coors Light представив найхолоднішу рекламу
03 Кві 2025, 12:01

Coors Light представив найхолоднішу рекламу

Кожен, хто відкривав пиво Coors Light, знає, що найкраще насолоджуватися, коли гори стають синіми.

На честь культових банок і пляшок, колір яких змінюється під час холоду, в новій радіокампанії «Cold Activated Announcers» беруть участь актори, які записували рекламу під час занурення в лід, охолоджений до 42 градусів.

Щоб отримати найхолоднішу радіорекламу, диктори занурилися у лід, щоб прочитати сценарії радіореклами Coors Light. Актори голосу витримали морозні температури, щоб показати рекламу, яка піднімає холодні напої бренду на новий рівень.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик демонструє інтерв’ю з акторами озвучування, які пірнають у холод та читають свої репліки в освіжаюче низькій температурі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео