Coca-Cola зобразила красу та екологічність своїх багаторазових пляшок в анімаційному ролику
21 Бер 2024, 17:19

Coca-Cola зобразила красу та екологічність своїх багаторазових пляшок в анімаційному ролику

Провідна студія дизайну та анімації Le Cube разом з агенцією AKQA Bloom та продакшн-компанією Landia співпрацювали для нового анімаційного ролика Coca-Cola.

Ця спільна робота продемонструвала красу та екологічність багаторазових пляшок, поєднавши в ролику елементи ультрасучасного 3D, традиційного 2D, а також стоп-моушн Claymation.

«Співпраця є одним з центральних принципів філософії нашої студії, і ця прихильність дозволила нам зібрати надзвичайних художників, багато з яких вперше працюють разом над одним проєктом», — сказав Ральф Карам, засновник і креативний директор Le Cube.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Можливість запросити стільки неймовірних художників для участі в одному проєкті, щоб вони займалися саме тим, що їм подобається, і спостерігати за синергією між ними, була безпрецедентною і, перш за все, дуже грайливою», — додала Мерседес Серрано, лінійний продюсер Le Cube.

Одним із головних викликів для команди було об’єднати численні різні стилі анімації в єдине ціле, забезпечивши плавні переходи між кожним стилем.

«Подібно до збирання пазлу, кожен фрагмент ілюстрації був ретельно спланований, щоб вписатися в анімацію, визначаючи ключові моменти, де переходи між стилями могли б відбуватися плавно. Крім того, широка комунікація між командою забезпечила узгодженість стилю та плавний потік протягом усього твору. Було дуже приємно бачити стільки талантів, що працюють разом!» — сказав Карам.

Розкажіть друзям про новину