Coca-Cola зобразила красу та екологічність своїх багаторазових пляшок в анімаційному ролику
21 Бер 2024, 17:19

Coca-Cola зобразила красу та екологічність своїх багаторазових пляшок в анімаційному ролику

Провідна студія дизайну та анімації Le Cube разом з агенцією AKQA Bloom та продакшн-компанією Landia співпрацювали для нового анімаційного ролика Coca-Cola.

Ця спільна робота продемонструвала красу та екологічність багаторазових пляшок, поєднавши в ролику елементи ультрасучасного 3D, традиційного 2D, а також стоп-моушн Claymation.

«Співпраця є одним з центральних принципів філософії нашої студії, і ця прихильність дозволила нам зібрати надзвичайних художників, багато з яких вперше працюють разом над одним проєктом», — сказав Ральф Карам, засновник і креативний директор Le Cube.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Можливість запросити стільки неймовірних художників для участі в одному проєкті, щоб вони займалися саме тим, що їм подобається, і спостерігати за синергією між ними, була безпрецедентною і, перш за все, дуже грайливою», — додала Мерседес Серрано, лінійний продюсер Le Cube.

Одним із головних викликів для команди було об’єднати численні різні стилі анімації в єдине ціле, забезпечивши плавні переходи між кожним стилем.

«Подібно до збирання пазлу, кожен фрагмент ілюстрації був ретельно спланований, щоб вписатися в анімацію, визначаючи ключові моменти, де переходи між стилями могли б відбуватися плавно. Крім того, широка комунікація між командою забезпечила узгодженість стилю та плавний потік протягом усього твору. Було дуже приємно бачити стільки талантів, що працюють разом!» — сказав Карам.

Розкажіть друзям про новину