Кампанія «We All Understand Coca-Cola» висвітлює її легендарну пляшку як символ зв’язку. Кампанія розповідає реальні історії людей, які подолали мовні бар’єри, щоб розділити мить за пляшкою Coca-Cola.
Кожна історія написана двома мовами — одна зліва направо, інша справа наліво — і зустрічається посередині, утворюючи силует фірмової контурної пляшки Coca-Cola. Цей візуальний образ підкреслює ідею про те, що якими б різними ми не здавалися, спільний зв’язок можливий, а спільне споживання Coca-Cola — це універсальна мова, яку ми всі розуміємо.
Кампанія базується на реальних історіях, зокрема, про двох спортсменів, які роблять перерву на обід після міжнародних змагань з плавання, студента-іноземця, який випадково припаркувався на приватному місці місцевого жителя, та групу геймерів, які грають, незважаючи на мовні бар’єри, і врешті-решт збираються разом, щоб випити разом Coca-Cola.
У кампанії представлені іспанська, французька та німецька мови (зліва направо), а також дхівехі, синдхі та урду (справа наліво).
