Coca-Cola Zero Sugar уперше в медіапартнерстві з Tesco запустила загальнонаціональну диджитал зовнішню кампанію та інтерактивний AR-гівевей #TakeaTaste Now.
Люди можуть відсканувати QR-код на екранах зовнішньої реклами та отримати диджитал пляшку Coca-Cola Zero Sugar на своєму мобільному пристрої, а потім отримати диджитал ваучер на справжню пляшку об’ємом 500 мл з вишневим смаком, яку можна забрати у магазинах Tesco.
Кампанія, реалізована медіаагенцією EssenceMediacom, продакшн-студією DOOH.com, дизайн-агенцією Studio Dialect та корпорацією зовнішньої реклами JCDecaux, є першою в історії двосторонньо керованою диджитал зовнішньою та AR-кампанією.
Диджитал зовнішня кампанія стартувала 25 вересня на найбільшому диджитал білборді в Лондоні на площі Пікаділлі, а також в інших великих містах Великої Британії, і триватиме протягом трьох тижнів до 15 жовтня.
«Кампанія базується на нашій платформі «Best Coke Ever?», яка призначена для тестування серед тих, хто відмовляється йти на компроміс зі смаком, обираючи напої з нульовим вмістом калорій, — говорить Лора Мун, старший бренд-менеджер Coca-Cola Zero Sugar. — Завдяки використанню інтерактивності та гейміфікації це веселий та диджитал підхід до дегустації, який живе та дихає нашою філософією».
Кампанія #TakeaTaste Now буде розгорнута у понад 850 форматах, включаючи 6 диджитал-білбордів. Кампанія також підтримуватиметься партнерствами з інфлюенсерами в Instagram.
Ті, хто отримав Coca-Cola Zero, також зможуть заробити геймерські бали в офіційному застосунку Coca-Cola, які дозволять їм взяти участь у найбільших гівевеях від Coca-Cola.