Компанія Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) та Milk & More, компанія з доставки молока, яка використовує скляні пляшки, оголосили про пробне партнерство з постачання напою Coca-Cola Zero у скляній тарі багаторазового використання.
Починаючи з 5 червня, експеримент розпочнеться у південному Лондоні та центральній частині південної Англії і триватиме 8-12 тижнів, доки не закінчаться запаси. Як і скляні пляшки для молока, клієнти Milk & More можуть придбати 1-літрові пляшки Coca-Cola Zero, насолодитися ними, а потім залишити порожню тару на порозі свого будинку, щоб її забрали. Нові контейнери можна заправляти до двадцяти разів, і очікується, що вони матимуть на 82% менший вуглецевий слід, ніж одноразові скляні пляшки.
Крім того, Milk & More ще більше зменшує вуглецевий слід, використовуючи електромобілі для доставки.
«Випробування між Milk & More та Coca-Cola Europacific Partners пропонує споживачам ще один спосіб купувати безалкогольні напої та зменшити кількість використаної упаковки», – заявив генеральний директор Milk & More Патрік Мюллер.
Партнерство Milk & More та Coca-Cola з’явилося після нещодавньої доповіді групи зі збереження океану Oceania, яка розкритикувала недостатній прогрес компанії Coca-Cola у створенні багаторазового пакування та збільшення використання пластику.
CCEP не взяла на себе жодних зобов’язань щодо багаторазового пакування, натомість зосередившись на збільшенні використання переробленого пластику та збору 1 до 1.