Coca Cola випустила напій, створений за допомогою ШІ
12 Вер 2023, 13:21

Coca Cola випустила напій, створений за допомогою ШІ

Coca-Cola випустила на ринок Coca-Cola Y3000 — напій, який, за словами компанії, є першим смаком, створеним людиною та штучним інтелектом.

Coca-Cola Y3000 — це останній лімітований смак, запущений в рамках платформи Coca-Cola Creations, і третій, що дебютував цього року.

Для Coca-Cola використання ШІ є природним кроком для зацікавлення молодих споживачів, які захочуть спробувати напій, перш ніж потенційно збільшити споживання інших продуктів бренду. Подібно до інших напоїв, випущених на платформі Creations, останній напій не просуває і не розкриває смаковий профіль, а скоріше настрій чи враження.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
@cocacola

The first ever Coke co-created by AI is here. Taste limited edition Coca-Cola Y3000

♬ original sound – Coca-Cola

«Натхненні вічністю Coca-Cola, ми хочемо відзначити уявлення кожного про те, як може виглядати майбутнє, — сказала Оана Влад, старша директорка з глобальної стратегії Coca-Cola. — За допомогою технології на основі штучного інтелекту Coca-Cola Y3000 Zero Sugar уявляє, якою на смак може бути Coca-Cola з майбутнього, і пропонує інноваційний досвід для дослідження майбутнього».

Coca-Cola заявила, що створила Y3000, використовуючи людський та штучний інтелект, щоб зрозуміти, як люди уявляють собі майбутнє через емоції, прагнення, кольори та смаки. Потім компанія використала погляди споживачів з усього світу та поєднала їх з ідеями, отриманими за допомогою штучного інтелекту, щоб створити Y3000.

Дизайн, створений спільно зі штучним інтелектом, демонструє рідину у стані еволюції, що передається через зміну форми та кольору, які підкреслюють позитивне майбутнє.

Coca-Cola Y3000 дасть шанувальникам «несподівану і захоплюючу перспективу» того, як може виглядати 3000 рік. Цей досвід допоможе створити додаткове розуміння і підвищити популярність продукту серед споживачів, особливо серед тих, хто проводить час в інтернеті, граючи в ігри і спілкуючись зі своїми друзями.

Y3000 Zero Sugar та версію з повним вмістом цукру запустили на окремих ринках по всьому світу, причому обидва варіанти продаються у Сполучених Штатах.

Розкажіть друзям про новину