Coca-Cola відзначила перехід від зелених до прозорих пластикових пляшок для брендів Sprite, Fresca та Seagram з новою кампанією під назвою «Recycled Records».
Зусилля включає оригінальну звукову бібліотеку з семи треків, створену музичними продюсерами Марком Ронсоном і ді-джеєм Madlib з використанням звуків процесу переробки пляшок. Споживачі можуть прослухати треки або зробити ремікс, використовуючи цифрову біт-машину, яку можна знайти на спеціальному мікросайті.
Цього року маркетологи продовжували використовувати музичний брендинг як засіб зв’язку зі споживачами, і Coca-Cola останнім наслідувала їхній приклад.
Кампанія «Recycled Records» покликана відсвяткувати перехід трьох брендів Coca-Cola із зеленого на прозорий пластик, що випливає з висновків про те, що зелений пластик частіше перетворюється на одноразові предмети, які більше не переробляються. В ознаменування переходу музичний продюсер Марк Ронсон і ді-джей Madlib використовували справжні звукові фрагменти з процесу переробки, щоб створити звукову бібліотеку з семи треків.
Coca-Cola заохочує споживачів повторно використовувати біти для власних треків за допомогою діджитал біт-машини.
Останній крок Coca-Cola слідує за іншими зусиллями компанії, спрямованими на сталий розвиток, в рамках ініціативи «World Without Waste», яка спрямована на те, щоб до 2025 року зробити 100% своєї упаковки придатною для вторинної переробки.
Інші маркетингові зусилля підпадають під ту саму ініціативу, наприклад, партнерство з транспортною компанією Lime, щоб надати безкоштовну 10-хвилинну поїздку на велосипеді або електричному скутері Lime для споживачів, які придбають пляшку Coca-Cola Sip Size та зобов’язуються її переробити.