CNN переосмислює використання терміну «breaking news»
03 Чер 2022, 15:43

CNN переосмислює використання терміну «breaking news»

У четвер вранці новий виконавчий директор CNN Кріс Ліхт попросив співробітників використовувати словосполучення «breaking news» з більшою обережністю.

«Щось, що я чув від людей як усередині організації, так і за її межами — це скарги на те, що ми зловживаємо написом «Breaking news», — написав Ліхт. «Я згоден. Це стало настільки невід’ємною частиною кожного каналу та мережі, що його вплив на аудиторію втрачено».

Він хоче відмовитися від сенсаційності. «Ми оповідачі правди, зосереджені на інформуванні, а не на тривозі наших глядачів», — написав він.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Я знаю, що ця організація зазнала величезних змін. Я підходжу до цього процесу повільно та вдумливо, оскільки ми розглядаємо всі частини операції. Ми будемо перебудовуватися там, де це має сенс, щоб найкраще служити нашим людям та бізнесу».

Раніше Ліхт працював виконавчим продюсером The Late Show With Stephen Colbert. Через місяць у своїй новій ролі виконавчого директора Ліхт написав, що йому набридло слухати термінові новини про мирські події. «Ми всі і без того нечутливі до заголовків, то чому ж вихід Трампа на вечерю має бути «терміновою новиною»?»

Розкажіть друзям про новину