05 Лип 2023, 16:06

Чого хоче покоління Z: 12 порад від їх улюблених брендів

На відміну від міленіалів, які виросли на зорі діджитал епохи, покоління Z зростало в діджитал світі.

Це наймолодша демографічна група з найвищою купівельною спроможністю, і саме її намагається охопити кожен бренд з різним ступенем успіху. Дослідники ринку, бренди та агенції відчайдушно намагаються зрозуміти тенденції та поведінку покоління Z, щоб мати змогу ефективно просувати їх на ринку.

Пройшовши крізь гори цих досліджень, було виявлено ключові тенденції, які впливають на рішення про покупку серед представників покоління Z, а також бренди, які виходять на перше місце серед цієї часто важкозрозумілої демографічної групи.

Вторинна мода

Криза вартості життя та вимоги покоління Z до екологічного шопінгу створили умови для зростання секонд-хенду. У поєднанні з ребрендингом секонд-хенду на “pre-loved” це нормалізувало поведінку і дозволило йому процвітати. Опитування, проведене компанією Unidays серед 27 мільйонів студентів, показало, що 75% представників покоління Z купують секонд-хенд, а 37% перепродають свій одяг.

Їхні улюблені бренди?

  • Vinted: Дослідження, проведене агентством M&C Saatchi London, виявило, що Vinted є найпоширенішою платформою. За останні два роки сайт виріс в геометричній прогресії: з 1,2 мільйона членів у 2021 році до понад 8 мільйонів у 2023 році.
  • Depop: Додаток під керівництвом інфлюенсерів має набагато менше проникнення та присутність на ринку порівняно з Vinted та eBay, але позиціонує себе серед конкурентів по-іншому.
  • eBay: Оригінальний сайт маркетплейсу завоював покоління Z завдяки спонсорству серіалу «Острів кохання», що змінило правила гри.
Психічне здоров’я та благополуччя

Згідно з дослідженням агентства Ogilvy від 2022 року, 70% американських представників покоління Z кажуть, що їхнє психічне здоров’я потребує найбільшої уваги або покращення. Це ж дослідження показало, що 80% наразі використовують «самотурботу» як форму турботи про психічне здоров’я.

Бренди, на які варто звернути увагу:

  • Woo: Це діджитал медіа-бренд нового покоління та ринок, що переосмислює поняття велнесу. Він є видавцем, рітейлером та виробником контенту. Woo охоплює все, від сексу до подорожей та астрології, і продає понад 4300 товарів від 170 брендів.
  • Headspace: Майндфулнес застосунок, що пропонує сотні різних відео – від медитацій з інструктором до дихальних вправ і подкастів.
Сталий розвиток

Опитування банку Barclaycard 2021 року показало, що 73% представників покоління Z готові платити більше за екологічно чисті продукти, а 40% з більшою ймовірністю купуватимуть у брендів з високим рівнем екологічної відповідальності.

Які бренди найкраще задовольняють їхні потреби?

  • Chilly’s: Поколінню Z подобаються пляшки для води, і Chilly’s є одним з провідних брендів у цьому сегменті.
  • Puma: Цей спортивний бренд орієнтується на молоду аудиторію завдяки своїй «репутації» репутації, а нещодавно до складу його ради директорів увійшли інфлюенсери та активісти.
  • Pangia: Матеріалознавча компанія, яка розробляє купальники з біоінженерних матеріалів.
Менше випивки

За даними групи маркетингових досліджень Numerator, представники покоління Z, які вживають алкоголь легально, витрачають на 40% менше на рік на алкоголь, порівняно з мілленіалами. Компанія Snap та дослідницька компанія GlobalWebIndex виявили, що лише 15% представників покоління Z вживають алкоголь принаймні раз на тиждень, порівняно з 28% міленіалів та 36% бебі-бумерів.

Бренди, на які варто звернути увагу:

  • Athletic Brewing Company: Ідеально націлена на споживачів покоління Z, які не хочуть жертвувати смаком пива.
  • Big Drop: Стверджує, що є першим у світі пивоваром, який спеціалізується на безалкогольному пиві.
Соціальні мережі

Представники покоління Z є залежними від соціальних мереж і більшу частину свого життя проводять у пристроях, витрачаючи близько 10,6 годин на взаємодію з онлайн-контентом щодня. Соціальні мережі є одним з найбільших факторів, що впливають на їхнє життя.

  • TikTok: Користувачі шукають цікаві речі, з якими можна посміятися і навчитися, щоб втекти від реальності.
  • BeReal: проривний застосунок 2022 року, який з моменту запуску у 2020 році отримав понад 28 мільйонів завантажень і зараз налічує понад 21 мільйон активних користувачів. Він був високо оцінений за його більш автентичний погляд на соціальні мережі.
Найкращі поради, як достукатися до покоління Z
  • Використання користувальницького контенту.
  • Створення контенту і маркетингу, орієнтованих на конкретну платформу.
  • Передача творчого контролю інфлюенсерам і креаторам.
  • Створення короткого контенту.
  • Використання відео.
  • Підтримка соціальних питань та дотримання цілей бренду.
  • Автентичність. Покоління Z може відчути фейковість.
  • Партнерські угоди з популярними брендами покоління Z.
  • Залучення споживачів, наприклад, за допомогою челенджів та конкурсів у TikTok.
  • Дослідження світу ігор. Але обов’язково консультуватися з аудиторією.
  • Використання особистого досвіду та емпіричного маркетингу.
  • Здається очевидним, але ніякого грінвошінгу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео