Члени родини умивають руки від миття посуду у рекламі бренду миючих засобів
03 Січ 2023, 10:23

Члени родини умивають руки від миття посуду у рекламі бренду миючих засобів

Хто митиме посуд? Торгова марка миючих засобів CIF вважає, що це обов’язок кожного, але знає, що члени сім’ї зазвичай умивають руки від роботи по дому.

Таким чином, агенція LOLA MullenLowe втілила цю метафору у життя у своєму гумористичному посланні на кінець року для CIF.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину