Члени родини умивають руки від миття посуду у рекламі бренду миючих засобів
03 Січ 2023, 10:23

Члени родини умивають руки від миття посуду у рекламі бренду миючих засобів

Хто митиме посуд? Торгова марка миючих засобів CIF вважає, що це обов’язок кожного, але знає, що члени сім’ї зазвичай умивають руки від роботи по дому.

Таким чином, агенція LOLA MullenLowe втілила цю метафору у життя у своєму гумористичному посланні на кінець року для CIF.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину