Cher замовила машину часу в Uber Eats, щоб повернутися у 80-ті
30 Січ 2025, 10:59

Cher замовила машину часу в Uber Eats, щоб повернутися у 80-ті

Ікона поп-музики Сher знялася у новій кампанії Uber Eats, розробленої агентством Special Australia.

У ролику зірка шукала машину часу у застосунку Uber Eats, щоб повернутися назад у 1980-ті. Однак виконавиця опинилася у 1680-х роках, сидячи на верхівці гармати, а згодом Сher почали судити за те, що вона схожа на відьму, оскільки є «старою і молодою водночас».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео