Cher замовила машину часу в Uber Eats, щоб повернутися у 80-ті
30 Січ 2025, 10:59

Cher замовила машину часу в Uber Eats, щоб повернутися у 80-ті

Ікона поп-музики Сher знялася у новій кампанії Uber Eats, розробленої агентством Special Australia.

У ролику зірка шукала машину часу у застосунку Uber Eats, щоб повернутися назад у 1980-ті. Однак виконавиця опинилася у 1680-х роках, сидячи на верхівці гармати, а згодом Сher почали судити за те, що вона схожа на відьму, оскільки є «старою і молодою водночас».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину