26-27 квітня Лондонський марафон продемонструє два види витривалості. Витривалість бігунів та стійкість британських жінок, які очікують на гінекологічну допомогу від Національної служби охорони здоров’я.
Агенція Fold7 та благодійна організація Women’s Health Hope запустили Painathon — кампанію зі збору коштів, яка привертає увагу до 27 000 жінок, які чекають більше року на прийом до гінеколога, причому понад 260 000 жінок чекають довше, ніж 18-тижневий термін, встановлений Національною службою охорони здоров’я.
Кампанія проводить паралель між «випробовуванням на витривалість» у 26 миль і часом очікування, з яким стикаються жінки, що живуть у постійному болю, з постерами, що вистилають маршрут марафону.
На кожному постері зображена реальна жінка з хронічним болем, яка носить нагрудники, надруковані не з номерами учасників, а з власним часом очікування в Національній службі охорони здоров’я.