Cadbury 5Star, культовий бренд із Mondelez India, запустив унікальну кампанію, щоб допомогти одиноким людям орієнтуватися у місцях закоханих та уникати пари. У рамках цьогорічної пропозиції #DoNothing бренд представив веб-додаток Mush Detector, який виявляє зони з високим вмістом закоханих, тим самим допомагаючи одиноким «нічого не робити спокійно».
Карта з кольоровим кодуванням дозволяє користувачам з усієї країни побачити, де святкування Дня святого Валентина, ймовірно, буде у самому розпалі, і визначити тихі райони, де вони не можуть побути в тиші, далеко від хаосу. Він відстежуватиме області, де романтичні подарунки, такі як шоколад, купуються у великих кількостях, а також гарячі точки, такі як ресторани, кінотеатри та громадські місця, які, ймовірно, кишать парами, та об’єднає всі дані для створення онлайн карти закоханих у будь-якому заданому місці. Користувачі також можуть використовувати режим AR, щоб направити камери своїх телефонів у будь-яке місце, щоб побачити області, яких слід уникати.
Нітін Сайні, віце-президент з маркетингу Mondelez India, сказав: «Створюючи ще одну захоплюючу історію для покоління Z, наш останній випуск кампанії до Дня святого Валентина призначений для всіх, хто не святкує День святого Валентина та допоможе їм уникнути парочки в будь-якому місці. Отримавши гучний відгук на торішню кампанію, присвячену Дню святого Валентина, ми впевнені, що цьогорічні зусилля знайдуть такий самий відгук у наших споживачів».
Сукеш Кумар Наяк, головний креативний директор Ogilvy India, додав: «День святого Валентина став щорічною подією для Cadbury 5 Star, щоб використати та закріпити свою контркультурну позицію «нічого не робити». Цього року ми розробили та створили незвичайний динамічний веб-додаток 5 Star Mush Detector, який допомагає людям виявляти та уникати закоханих за допомогою карти з використанням різних точок даних, таких як квіткові, сувенірні магазини, кінотеатри, ресторани і т. д. Що робить його ще більш унікальним, так це те, що дані також узгоджуються з продажем шоколаду, щоб вивести скупчення парочок. Чим більш заповнена область, тим червоніше вона відображається на карті. Додаток також допомагає користувачам знаходити вільні від пар місця, куди вони можуть піти, щоб нічого не робити. Щоб зробити його ще більш захоплюючим, дружні люди можуть допомогти нам заповнити онлайн карту протягом тижня святого Валентина, повідомляючи про місця, яких слід уникати».
Всебічна комунікаційна кампанія підтримає запуск Cadbury 5Star’s Mush Detector, який включає зовнішню рекламу, взаємодію з інфлюенсерами, активацію в Інтернеті та на землі тощо.