Burger King піднімає свій маркетинг до астрономічних висот завдяки новій кампанії «Astro Whopper». Кампанія черпає натхнення від палаючої гарячої зірки, схожої на сонце, під назвою Гамбургер Гомеса, розташованої на відстані 6 500 світлових років у космічному просторі.
Астрономічний об’єкт Гамбургер Гомеса, або IRAS 18059-3211, був відкритий астрономом Артуро Гомесом у 1985 році. «Гамбургер» виглядає як диск пилу, якщо дивитися на нього збоку, а «булочки» утворюються під дією світла, що відбивається від пилу.
«Astro Whopper» пропонує фанатам бургерів знайти Гамбургер Гомеса в небі. Використовуючи технологію компаса та гіроскопа, фанати в Південній Африці можуть взяти участь в активації, спрямувавши свої камери вгору, щоб визначити місцезнаходження небесного гамбургера. У разі успіху фанати отримують безкоштовний воппер тут, на планеті Земля.
Кампанія розроблена креативними агентствами Uncle Grey, Grey South Africa та AKQA Copenhagen.
У міні-документальному фільмі Артуро Гомес через майже 40 років розкрив відповідь на одну з найбільших загадок Всесвіту: що це за Гамбургер Гомеса (підказка: він приготований на грилі на вогні).
Кампанія включає публікації у соціальних мережах, диджитал зовнішню рекламу та екрани/меню в ресторанах, що популяризують небесне світило.
Езельна Джонс, директорка з маркетингу Burger King, зазначила: «Ми дуже раді додати космічну родзинку до нашого класичного воппера. Відкриття Гамбургера Гомеса дає можливість поєднати астрономію з любов’ю до бургерів у веселий та цікавий спосіб. Кампанія «Astro Whopper» запрошує наших клієнтів поглянути на зірки зі смачною винагородою в руках».