Ажіотаж навколо популярної ігрової франшизи Call of Duty набирає обертів напередодні довгоочікуваного релізу Modern Warfare II, відеогри в жанрі шутера від першої особи, яка розробляється Infinity Ward і буде видана Activision для Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One та Xbox Series X/S у жовтні 2022 року.
У рекламі представляється ресторан Burger King у стилі відеоігри, який запропонує фанатам перехресний досвід, у якому вони зможуть замовити лімітовану лінійку страв, які подаються з кодом, який можна використати для нагород усередині гри, таких як скіни і додаткові бали досвіду. Шанувальникам також буде запропоновано продемонструвати свою стрілянину під час спеціальної місії в ресторані Burger King або побродити у темряві рестораном, оформленим у стилі Modern Warfare II, з окулярами нічного бачення, щоб знайти приховані QR-коди.
Андре Толедо, головний креативний директор David New York, сказав: «Працювати над проектом для двох таких сміливих брендів, як Burger King та Call of Duty, – мрія. Завдяки цій співпраці ми працювали разом, щоб втілити в життя кампанію, яка об’єднує обидва світи веселим та інтригуючим чином. Ми зробили його ще цікавішим, сховавши кілька великодніх яєць для шанувальників Call of Duty, щоб вони могли трохи повеселитися».
Тематичні ресторани на Близькому Сході, у Південній Америці та Європі будуть прикрашені міні-картами та сценами з гри.
Напередодні запуску гри Activision встановила гігантський 3D-білборд на площі в Лондоні, щоб геймери були в курсі того, що відбувається.