Burger King запропонував геймерам страви в стилі гри Call of Duty
26 Жов 2022, 16:32

Burger King запропонував геймерам страви в стилі гри Call of Duty

Ажіотаж навколо популярної ігрової франшизи Call of Duty набирає обертів напередодні довгоочікуваного релізу Modern Warfare II, відеогри в жанрі шутера від першої особи, яка розробляється Infinity Ward і буде видана Activision для Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One та Xbox Series X/S у жовтні 2022 року.

У рекламі представляється ресторан Burger King у стилі відеоігри, який запропонує фанатам перехресний досвід, у якому вони зможуть замовити лімітовану лінійку страв, які подаються з кодом, який можна використати для нагород усередині гри, таких як скіни і додаткові бали досвіду. Шанувальникам також буде запропоновано продемонструвати свою стрілянину під час спеціальної місії в ресторані Burger King або побродити у темряві рестораном, оформленим у стилі Modern Warfare II, з окулярами нічного бачення, щоб знайти приховані QR-коди.

Андре Толедо, головний креативний директор David New York, сказав: «Працювати над проектом для двох таких сміливих брендів, як Burger King та Call of Duty, – мрія. Завдяки цій співпраці ми працювали разом, щоб втілити в життя кампанію, яка об’єднує обидва світи веселим та інтригуючим чином. Ми зробили його ще цікавішим, сховавши кілька великодніх яєць для шанувальників Call of Duty, щоб вони могли трохи повеселитися».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тематичні ресторани на Близькому Сході, у Південній Америці та Європі будуть прикрашені міні-картами та сценами з гри.

Напередодні запуску гри Activision встановила гігантський 3D-білборд на площі в Лондоні, щоб геймери були в курсі того, що відбувається.

Розкажіть друзям про новину