16 Жов 2023, 12:36

Burger King телефонує клієнтам у моторошному ролику в стилі фільму «Дзвінок»

Режисер Альфонсо Гомес-Рехон, відомий за серіалом «Американською історією жахів», використав класичні прийоми жахів, щоб спокусити споживачів скуштувати гострі частування Burger King.

У п’ятницю 13-го Burger King представив моторошну кампанію на Хелловін під назвою «The Call», яка провіщає появу двох сезонних страв у меню.

Короткометражний фільм жахів розповів про жінку, яку тероризує анонімний абонент. Він передав недвозначне, але зловісне повідомлення: «Воно повернулося, воно йде за тобою».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Любителі фільмів жахів можуть впізнати цей троп у таких фільмах, як «Дзвінок», «Один пропущений дзвінок» тощо.

«Протягом багатьох років Burger King пропонує своїм гостям захоплюючі та смачні способи відсвяткувати Геловін… Ми завжди шукаємо нові способи зробити цей моторошний сезон ще більш веселим та незабутнім, — прокоментувала Захра Нурані, віце-президентка з маркетингових комунікацій Burger King у Північній Америці. — Наш фільм жахів є чудовим прикладом цього і втілює ці інновації меню в життя в унікальний та креативний спосіб, а також залучає наших шанувальників до грайливої забави — чи відповісте ви на дзвінок?».

«Я люблю короткометражні фільми і люблю жахи, тому я вхопився за можливість об’єднати зусилля з Burger King та Dentsu Creative у кампанії Ghost Pepper Whopper на Геловін, — сказав режисер Гомес-Рехон. — Я отримав величезне задоволення від того, що вперше повернувся до цього жанру з часів «Американської історії жахів» і зняв короткометражний фільм жахів з Гоуст Пеппер Воппером у головній ролі».

Кампанія була створена у партнерстві з агентством-партнером Dentsu Creative, Burger King та продакшн-компанією Wild Gift Content.

«Жахи як жанр мають неймовірну здатність до гнучкості, — додав асоційований креативний директор Dentsu Creative Ендрю Патті. — Він може бути посиленим до чистого жаху і послабленим до веселощів табору. Альфонсо — майстер у створенні табірної атмосфери, при цьому спираючись на класичні тропи жахів, які ми всі любимо».

Від ранку 14 жовтня споживачі наважуються відповісти на той самий проклятий дзвінок. Після відвідування спеціального сайту та надання свого імені та номера телефону, бренд надішле їм персоналізований моторошний дзвінок.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео