Burger King створив невидиму рекламу
02 Гру 2024, 16:27

Burger King створив невидиму рекламу

До Всесвітнього дня людей з порушенням кольоросприйняття мережа Burger King у Перу вирішила по-іншому підійти до того, щоб бути помітною.

Для цього мережа фаст-фуду запустила «Invisible Promo» — ініціативу, створену спільно з рекламним агентством MullenLowe SSP3 Peru, яка мала бути видимою лише для людей з порушенням сприйняття кольору.

Реклама, яку могли повністю розгледіти лише люди з порушеннями сприйняття кольору, пропонувала ексклюзивні знижки, підкреслюючи прихильність Burger King до інклюзивності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця особлива реклама з’явилася на зовнішніх білбордах, диджитал-екранах і в соціальних мережах, охопивши клієнтів по всій країні.

Естебан Ахаді Соса, керівник відділу маркетингу Burger King Peru, зазначив, що ініціатива мала на меті змусити кожного відчути гордість за своє унікальне бачення.

Розкажіть друзям про новину