Burger King розіслав клієнтам образливі повідомлення
21 Лис 2022, 13:45

Burger King розіслав клієнтам образливі повідомлення

Надсилаючи повідомлення про харасмент через свою програму клієнтам, Burger King спробував привернути увагу до проблеми булінгу в школі.

9 листопада був Національний день булінгу. Мережа ресторанів у Франції спільно з організацією захисту дітей Les Papillons (The Butterflies) почала розсилати повідомлення ненависті через свої push-сповіщення. Деякі з них говорили: “Ти потворний” або “Ти бездарний. Це повідомлення, які тисячі жертв знущань отримують щодня.

Кампанія була розроблена креативною агенцією Buzzman.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Потім кожен одержувач повідомлення був перенаправлений на веб-сайт Les Papillions, де вони могли зробити пожертвування на підтримку запобігання знущанням.

Для того, щоб привернути увагу до кампанії в ресторані, іграшки були прибрані з меню King Junior. Це призвело до того, що батьки, які прийшли скаржитися до персоналу, отримали від членів команди листівку, в якій говорилося: «Якби ми шантажували вашу дитину в школі, ви б так легко це зрозуміли?». Потім їм також віддавали іграшку, якої не вистачало в меню.

Відеозапис реакції, знятий прихованою камерою в ресторані, був розміщений на платформах соціальних мереж Burger King для подальшого підвищення поінформованості про кампанію за допомогою #BKPAPILLONS.

Це був другий рік, коли бренд уклав союз із Les Papillons для боротьби з булінгом. Вони провели кампанію #MerciLes2010, присвячену тим, хто народився в 2010 році, щоб протистояти руху #Anti2010, який нападав на дітей віком близько 11 років у TikTok та Twitter.

Розкажіть друзям про новину