Надсилаючи повідомлення про харасмент через свою програму клієнтам, Burger King спробував привернути увагу до проблеми булінгу в школі.
9 листопада був Національний день булінгу. Мережа ресторанів у Франції спільно з організацією захисту дітей Les Papillons (The Butterflies) почала розсилати повідомлення ненависті через свої push-сповіщення. Деякі з них говорили: “Ти потворний” або “Ти бездарний. Це повідомлення, які тисячі жертв знущань отримують щодня.
Кампанія була розроблена креативною агенцією Buzzman.
Потім кожен одержувач повідомлення був перенаправлений на веб-сайт Les Papillions, де вони могли зробити пожертвування на підтримку запобігання знущанням.
Для того, щоб привернути увагу до кампанії в ресторані, іграшки були прибрані з меню King Junior. Це призвело до того, що батьки, які прийшли скаржитися до персоналу, отримали від членів команди листівку, в якій говорилося: «Якби ми шантажували вашу дитину в школі, ви б так легко це зрозуміли?». Потім їм також віддавали іграшку, якої не вистачало в меню.
Відеозапис реакції, знятий прихованою камерою в ресторані, був розміщений на платформах соціальних мереж Burger King для подальшого підвищення поінформованості про кампанію за допомогою #BKPAPILLONS.
Це був другий рік, коли бренд уклав союз із Les Papillons для боротьби з булінгом. Вони провели кампанію #MerciLes2010, присвячену тим, хто народився в 2010 році, щоб протистояти руху #Anti2010, який нападав на дітей віком близько 11 років у TikTok та Twitter.