Будеділо: українські бренди взяли участь у флешмобі про роботу під час війни
05 Вер 2022, 16:25

Будеділо: українські бренди взяли участь у флешмобі про роботу під час війни

Компанія MacPaw запустила флешмоб #будеділо у Facebook, Instagram та LinkedIn. 

Мета флешмобу — надихнути українців не відкладати реалізацію власних ідей “на потім”, а працювати та професійно розвиватися в Україні вже зараз. 

Для цього MacPaw заохочує всіх, хто під час повномасштабної війни продовжує роботу, створює нові проєкти та покращує існуючі продукти в Україні, розповідати про свої досягнення. MacPaw прагне показати, як багато компаній не зупиняються, працюють, підіймаючи українську економіку та розвиваючи бізнес, а також підсвітити, які можливості для професійного розвитку пропонує Україна.

Щоб долучитися до флешмобу #будеділо, потрібно:

  • зробити публікацію в будь-якій соціальній мережі, розповідаючи про запуск або трансформацію проєктів чи продуктів, про роботу команди в Україні протягом 6 місяців повномасштабної війни,
  • додати до публікації гештег #будеділо,
  • заохотити своїх підписників запускати в Україні ідеї, які відкладалися до “кращих часів”,
  • за бажанням згадати в дописі, що флешмоб ініційовано MacPaw.

Працюючи над ідеєю флешмобу, команда MacPaw надихнулася віршем Олени Теліги “Не треба слів. Хай буде тільки діло”. Бо навіть попри шість місяців тяжкої боротьби, українці не зупиняються, працюють на межі можливостей, створюють нове, підтримують військових та економіку країни.

До флешмобу вже долучилися Jooble, BetterMe, Uklon, Glovo, Netpeak Group, Molfar, Happy Monday, 1991 Accelerator, Beetroot Academy, Liki24, та інші.

Розкажіть друзям про новину