Британська пивоварна компанія Greene King створила «The Sipping Forecast» — прогноз погоди під керівництвом актора Ларрі Ламба, щоб допомогти любителям уникати дощу та заповнити сади пабів цієї весни.
Кампанія зосереджена навколо ролика, у якому актор бореться з перипетіями британського літа. На цю роботу надихнуло дослідження Greene King, яке вказує на те, що майже третина (31%) британців мчаться з пивного саду всередину за перших ознак поганої погоди.
У зв’язку з тим, що 3 квітня Ламб збирається надавати прогноз погоди для садів пабів по всій Великобританії, мережа пообіцяла придбати те, що вона називає «найбільшим туром у країні», коли виявить квітневі зливи.
У рамках своєї обіцянки бренд заявив, що «перші краплі дощу» (протягом 3-10 квітня) активують до 100 000 безкоштовних пінт для відвідувачів пабів по всій Великобританії.