Британська авіакомпанія British Airways та креативне агентство Uncommon запустили інноваційну кампанію, яка дає британцям можливість здивувати друзів та родину персональним привітанням.
Щоб відзначити сотні тисяч людей, які повертаються до Лондона на Різдво, British Airways зібрала персональні, написані від руки, вітальні повідомлення від друзів та членів сім’ї, щоб зробити зустріч в залі прильоту особливою та неповторною.
Від Девіда, який здивував свою дружину Луїзу привітанням з 60-річчям після романтичної подорожі до Відня, до Жаккі, яка привітала свою сім’ю і вперше побачила свою восьмимісячну онуку.
Рукописні записки з’являться в терміналах аеропортів (Хітроу, Гатвік і Лондон-Сіті), а також на диджитал зовнішніх майданчиках, розташованих уздовж туристичних маршрутів, за межами аеропортів і в навколишніх містах, щоб близькі люди отримали ці особливі записки.
За спеціальним посиланням клієнти могли написати свої послання від руки або використати один з трьох адаптивних шрифтів, а також набір святкових малюнків, створених для кампанії.
Після того, як повідомлення було надіслано, записки були відправлені в режимі реального часу, що гарантує, що лист буде доставлений, коли близька людина прилетить додому на Різдво.