01 Вер 2022, 14:00

Бренд вологих серветок зухвало нагадав дотримуватись гігієни

Екологічно безпечний альтернативний бренд вологих серветок Wype запустив свою першу зухвалу рекламну ООН-кампанію у Лондоні.

Кампанія спрямована на те, щоб підвищити поінформованість про свій туалетний гель для паперу та гарантувати, що жителі дотримуються чистоти «там унизу». Бренд розмістив по всьому місту кілька білбордів, які привернуть увагу жителів міста повідомленням: «Shoreditch is full of a**holes. Someone has to keep them clean. Natural gel to upgrade your loo roll. Wype».

Згідно The Drum, компанія сподівається розпочати зухвалий діалог про звички в туалеті, оскільки восени вона представить абсолютно нову лінійку продуктів, починаючи зі свого флагманського продукту — органічного гелю, який можна наносити на туалетний папір для додаткової чистоти.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Як говорить вивіска бренду, незважаючи на табу, він повинен знайти спосіб торкнутися цієї теми, тому що «хтось повинен тримати їх у чистоті».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео