Бренд вівсяного молока доповнив свої мурали власними товарами
24 Лис 2023, 17:34

Бренд вівсяного молока доповнив свої мурали власними товарами

Бренд вівсяного молока Oatly створив трюк для зовнішньої реклами, хакнувши власні мурали.

На них бренд написав фрази на кшталт «Чи не була б ця стіна набагато кращою з упаковкою вівсяного напою?» та «Це витвір мистецтва чи одна з тих реклам вівсяного напою?».

У відеоролику можна побачити, як водії доставки вишикували розфарбовані коробки з товаром біля муралів, щоб надати їм нового значення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена власними силами творчої команди Oatly.

«Приїхавши до Парижа, ми дізналися, що комерційні стіни приймаються лише в тому випадку, якщо вони зроблені «художньо», без продуктів і логотипів. Оскільки ми любимо як мистецтво, так і зовнішню рекламу, ми хотіли вшанувати це, розповідаючи парижанам про наш приїзд, і, в той же час, трохи розважитися, — сказав Оскар Пернефельдт, креативний директор Oatly.

Для тих, хто нас знає, можна було б очікувати, що ми зробимо кампанію про те, що ми зосереджені на тому, щоб зробити перехід на правильне харчування в Парижі легким. Але ми вирішили, що це те, що роблять наші продукти, і оскільки це наше представлення у Франції, чому б нам просто не представити себе? Я впевнений, що ми зможемо розповісти і про клімат у Франції, як тільки привернемо увагу людей».

Oatly не вперше вдається до підривної тактики зовнішньої реклами. В останні місяці бренд позиціонував себе як наступник молока і закликав до більшої прозорості щодо впливу раціону на клімат.

Розкажіть друзям про новину